Ryšiai su vartotojais: vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos


Marketingo kursinis darbas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Ryšiai su vartotojais vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos kaip perspektyvi ekonominiu atžvilgiu tyrimų sritis. Ryšių su vartotojais samprata. Vartotojų pasitenkinimas. Teikiamų paslaugų kokybė. Tyrimas vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos Uab „Rokiškio Аutobusų parkas“ įmonėje. Vartotojų pasitenkinimo standartai įmonėje. Vertės ir paslaugų kokybė Uab „ Rokiškio autobusu parkas“ įmonėje. Išvados. Literatūros sąrašas.


Ryšiai su vartotojais – tai ryšių su visuomene dalis, susijusi su esamais, buvusiais ir potencialiais vartotojais, nukreipta i bendravimą su jais, jų poreikių tenkinimą ir paslaugų gerinimą. Taip pat tai yra ryšiai su vartotojais juos atstovaujančių įmonių, nes šiandien įmonės susiduria su nuolat stiprėjančia konkurencija. Įmonei norint sėkmingai dirbti dabartinėse nuolatos didėjančios konkurencijos rinkose, ji turi vadovautis ne paslaugų pardavimų filosofija, bet vartotojo ir rinkodaros filosofija.

Šį kursinį darbą sudaro dvi dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje pateikiama informacija apimanti ryšius su vartotojais: vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos, kuriuos pritaikysiu praktinėje dalyje savo pasirinktoje, UAB „Rokiškio autobusų parkas“ įmonėje.

Kursinio darbo tikslas. Teorinėje dalyje atskleisti ryšius su vartotojais, o praktinėje dalyje tai pritaikyti pagal pasirinktą įmonę.

Kursinio darbo uždaviniai:

Pritaikyti tai praktinėje dalyje.

Ryšiai su vartotojais - metodika, skirta sukurti, plėtoti ir išlaikyti gerus santykius su vartotojais, stengiantis kuo daugiau sužinoti apie vartotojų poreikius ir pageidavimus. Ryšiai su vartotojais paremti pagrindiniu rinkodaros teiginiu - įmonė, kuri pažįsta savo vartotojus ir žino, kaip su jais elgtis. Santykiai pagrįsti pasitikėjimu, komunikacija, įsipareigojimu, priklausomybe ir kitomis savybėmis, kurios būtinos norint išlaikyti vartotojus. Tikslas - bendrauti su kiekvienu vartotoju individualiai, suprasti jo lūkesčius dedamus į įmonės teikiamas paslaugas. Sistemoje laikoma visa įmonės informacija, tai gali būti vartotojų aptarnavimo sistema, informacijos centrai, maršrutų sudarymas.

Pagrindinis įmonės tikslas „sukurti vartotojus“. Tačiau tai padaryti yra tikrai nelengva. Kadangi šiandien vartotojai gali rinktis iš įvairiausių paslaugų, įvairiomis kainomis ir iš daugybės paslaugų tiekėjų. Todėl įmonė turi atsakyti į pagrindinį klausimą: kokiais kriterijais vadovaudamiesi vartotojai pasirenka jų paslaugas.

Atsakymas į šį klausimą yra paprastas - vartotojai renkasi tokias paslaugas, kurios jiems turi didžiausią vertę. Vartotojui teikiama vertė - tai skirtumas tarp vartotojui teikiamo rinkodaros pasiūlymo bendrosios vertės ir sąnaudų (žr. 1 Pav). Vartotojai ieško maksimalios vertės. Jie susikuria savo vaizduotėje tam tikrą paslaugos vertę ir jos ieško, tikėdamiesi rasti sau geriausią ir priimtiniausią variantą. Tada faktinę vertę, gaunamą naudojantis paslauga, jie palygina su verte, kurią tikėjosi gauti ir tai lemia vartotojų pasitenkinimą bei pakartotinį paslaugos naudojimąsi, nes paslaugų vartotojai viską įvertinę pasirenka tokį variantą, kuris jiems atrodo priimtiniausias.

Vartotojai priima sprendimus, įvertindami įvairiausius apribojimus ir pasirenka tokį variantą, kuris jiems atrodo priimtiniausias. Jie žiūri naudos sau, o ne įmonei. Tačiau vartotojui teikiamos vertės sistema tinkama įvairioms situacijoms ir leidžia jas tinkamai įvertinti. Remdamasi šia sistema, įmonė įvertina savo ir konkurentų paslaugų teikiamą bendrąją vertę vartotojui ir bendrąsias vartotojo sąnaudas, kad nustatytų savo paslaugų vartotojui teikiamą vertę. Jei įmonė apskaičiuoja, kad jos konkurentas suteikia vartotojui didesnę vertę, ji gali padidinti vartotojui teikiamą vertę, tobulindama paslaugas, personalą ar įvaizdį.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (3439 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 97 KB
  • Ryšiai su vartotojais: vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos
    10 - 10 balsai (-ų)
Ryšiai su vartotojais: vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos. (2015 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/rysiai-su-vartotojais-vartotojo-pasitenkinimas-kokybe-verte-ir-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:10