Ryšiai su visuomene Deichman


Ekonomikos praktikos ataskaita. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Uab „Deichmann avalynė“ veiklos viešinimas. Uab „Deichmann avalynė“ viešosios informacijos sklaidos planas. Uab „Deichmann avalynė“ reklaminė medžiaga. Uab „Deichmann avalynė“ pranešimas spaudai. 014 metų spaudos publikacijos apie deichmann parduotuves įsikūrusias šiauliuose. Uab „Deichmann avalynė“ pristatymas. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas. Priedai.


Kiekvienas įmonė ar organizacija siekia, kad jos vykdoma veikla būtų vykdoma sėkmingai, efektyviai bei rezultatyviai, o svarbiausias organizacijos veiklos rezultatas – pelnas. Norint gauti pelną įmonė turi skatinti vartotojus pirkti prekes ar paslaugas. Prekė – tai viskas, kas gali tenkinti vartotojų poreikius ir norus. Rinkoje yra pateikiama daug įvairių prekių, iš kurių išsirinkti vartotojui tinkamą yra ganėtinai sunku (Stankevičienė J., Urbanskienė R., 2008). Tam, kad prekes vartotojai pirktų dažnai bei organizacija gautų kuo didesnį pelną, turi būti palaikomi ryšiai su visuomene, reklamuojamos prekės bei skatinami pardavimai.

Veiklos viešinimas tiek UAB „Deichmann avalynė“, tiek kitoms organizacijoms padeda įgyvendinti šiuos tikslus:

Darbuotojų susirinkimai vyksta ne tarp viso prekybos tinklo Lietuvoje darbuotojų, tačiau tarp parduotuvių esančių įsikūrusių tame pačiame mieste. Susirinkimai vyksta kas 2-3 mėnesius. Susirinkimo metu yra aptariami pakeitimai prekybos tinkle, padaliniuose, darbuotojų gali pateikti naujų pasiūlymų, kurie pagerintų UAB „Deichmann avalynė“ veiklą. Visuotinis darbuotojų susirinkimas vyksta 1 kartą per metus t.y. apie gegužės-birželio mėnesį, kuomet yra sudaryta galutinė įmonės finansinė atskaitomybė. Visuotinio susirinkimo metu apžvelgiama įmonės veikla, pristatoma vairuotojams svarbi informacija bei aptariami kiti einamieji klausimai aktualūs darbuotojams.

Renginiai neformalioje aplinkoje – tai įvairūs bendradarbių vakarėliai (kalėdiniai vakarėliai, gimtadienio vakarėliai), kuomet tiek įmonės vadovybė, tiek darbuotojai bendrauja neformalioje aplinkoje. Tai pat UAB „Deichmann avalynė“ vadovybė kasmet rengia ekskursijas ir išvykas.

Vidiniai informacijos leidiniai yra įvairūs lankstinukai, kuriuose apžvelgiama įmonės veikla, naujienos aktualios darbuotojams, darbo užmokesčio pakitimai.

UAB „Deichmann avalynė“ darbuotojų mokymo programos vyksta tuomet kai yra priimami nauji darbuotojai. Jie yra apmokami dirbti su kasos aparatais, bendrauti su klientai, rūšiuoti avalynę.

Darbuotojų nuomonės tyrimai. Kasmet organizacija atlieka tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti darbuotojų požiūrį į vidines įmonės aplinką, ryšius su visuomene, darbo apmokestinimą, motyvavimo priemones, įmonės įvaizdį bei skatinama darbuotojus pateikti pasiūlymų, kurie pagerintų įmonės veiklą.

Apdovanojimai ir pagyrimai skiriami visuotinio susirinkimo metu. Skiriami darbuotojams, kurie pateikia įvairių pasiūlymų, naujovių, pasižymi ryžtingumu, atsakingumu, sąžiningu bei noriai bendrauja su klientais bei didina pardavimo pajamas.

Skelbimų lentose kaip ir vidiniuose įmonės informacijos leidiniuose pateikiama svarbi darbuotojams informacija: susirinkimų datos, darbo užmokesčių pakeitimai, darbo valandos švenčių dienomis ir kt.

Reklama – bet kuri apmokama idėjų, prekių ir paslaugų neasmeniško pristatymo ir rėmimo forma, kurią užsako i finansuoja konkretus rėmėjas (Ramanauskienė J., 2008). UAB „Deichmnn avalynė“ reklamuodama prekes visų pirma siekia supažindinti su nauja preke ir informuoti apie kainų pasikeitimą (akcijos). Tai pat reklamuodama prekes organizacija siekia įtikinti vartotojus pirkti tam tikrą prekę nedelsiant bei priminti, kad tai plataus vartojimo prekė i kad šios prekės būtinai prireiks netolimoje ateityje.

Lankstinukuose, leidiniuose UAB „Deichmann avalynė“ pristato įvairias naujas prekes, naujas tendencijas, pateikia įvairių patrauklių pasiūlymų, akcijų, taip konkuruodama rinkoje su kitomis parduotuvėmis. Stenduose dažniausiai reklamuojamas organizacijos ženklas ar viena prekė, siekiama pritraukti vartotojus, tad stendai yra arti daug žmonių susibūrimo vietose.

Laiškai yra vienas iš komunikacijos būdų, kuomet analizuojama įmonė atsako į rūpimus klausimus, skundus vartotojams. Tai pat UAB „Deichmann avalynė“ yra gavusi laiškų su veiklos gerinimo pasiūlymais.

Internetinė svetainė supažindina vartotojus su naujomis kolekcijomis, tai pat galima peržiūrėti avalynės kainas ir ar ji yra atitinkamoje parduotuvėje, tad vartotojas visų pirma gali apsilankyti internetiniame puslapyje, o tik tada vykti į pačią parduotuvę įsigyti prekių. Tai pat internetinėje svetainėje (deichmann.com) pateikti straipsniai susiję su avalyne ir mada t.y. rašomas mados tinklaraštis, pateikiami TV klipai ir leidiniai, finansinė informacija, parduotuvių tinklo atsiradimo istorija bei kontaktinė informacija.

Ryšiai su visuomene Deichman. (2015 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/rysiai-su-visuomene-deichman.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:36