Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (crm): kas tai yra; kaip jos suteikia naudą organizacijoms


Crm pradininkas. Crm kas tai. Geriau pažinus vartotoją, jau galima siūlyti tik tai, ko. Referatai -strukturiniai rysiai su klientais. Rysiu su klientais taikymo sistemos. Skaidrės crm. Ryšių su vartotojais valdymo sistemos taikymas. Crm 2013 magistro darbas. Crm funkciju nauda. Crm kursinis darbas.

Vadybos kursinis darbas. Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (crm): kas tai yra; kaip jos suteikia naudą organizacijoms. Įvadas. Nauji iššūkiai verslui. Klientų pritraukimas ir išsaugojimas. Crm apžvalga. Crm rinkodaroje. Crm taikymas pardavimuose. Crm ir klientų aptarnavimas. Crm ir elektroninio verslo santykis. Crm diegimo prielaidos. Crm plėtojimo problemos. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


// paimtas ~ kursinis. Tokiu atvsantykių su klientais ir tiekėjais valdymo sistemos (toliau naudosime sutrumpinimą crm, iš anglų kalbos termino customer relationship management ) taikomos versle norint efektyviai valdyti ryšius su įmonės klientais bei tiekėjais. Sistemų pagalba klientai ir tiekėjai nustatomi, pritraukiami ir išlaikomi. Crm sistemos sukuria sąlygas efektyviai valdyti bendravimo su klientais procesus, vykstančius skirtinguose įmonės skyriuose ar nutolusiuose padaliniuose, vykdant įvairias veiklos funkcijas. Crm sistemos padeda maksimizuoti kiekvieno tiekėjo ar kliento teikiamą naudą, taip pagerinant visos veiklos rezultatus.

Dabartinės verslo įmonės bendrauja su klientais ir tiekėjais naudodamos įvairius komunikacijos kanalus – internetą, skambučių centrus, tiesioginį bendravimą per įmonės pardavėjus ir dilerius ar partnerių tinklus. Daugelis įmonių užsiima ne viena veikla, turi daugybę skirtingų tiekėjų ir klientų. Crm tikslas yra palengvinti skirtingų tiekėjų ir klientų bendravimą su įmonę, kad jie bendrauja su vienalyte organizacija, kuriai jie yra svarbūs.

Kliento ir įmonės santykis visada buvo ir yra vienas iš svarbiausių veiksnių rungiantis rinkoje. Būtent klientų nuostatos, jų subjektyvūs vertinimai lemia konkrečius sprendimus. Įmonė, kuri sugebėtų tobulai valdyti klientų nuomonę, turėtų visas galimybes laimėti konkurencinę kovą. Būtent šito ir siekia įvairiausios crm sistemos. Naujausių technologijų, statistikos dėka bandoma grupuoti vartotojus, analizuoti jų pomėgius ir bandyti atspėti galimus poelgius. Geriau pažinus vartotoją, jau galima siūlyti tik tai, ko šis nori, tik tokiu būdu, kuris jam priimtiniausias.

Crm nėra revoliucija versle. Viduramžių užeigos savininkas, kliento gimtadienio proga dovanojęs nemokamą bokalą alaus, taip pat rūpinosi santykiais su klientu, tiesa, intuityviai. Bendra kliento vertė (pajamos, kurias įmonė gaus iš kliento per visą jų tarpusavio bendravimo laikotarpį) gerokai didesnė už dovanojamo bokalo kainą. Lygiai taip pat nerizikuoja bankas puikiai sesiją išlaikiusiam studentui siūlantis didesnį kredito limitą - sėkmingai studijas baigęs studentas, kuris finansinius reikalus tvarkys tame pačiame banke, atneš daug daugiau naudos nei galima rizika, kad egzaminų rezultatai buvo grynas atsitiktinumas. Akivaizdu, kad toks rūdar neseniai verslas kur kas labiau domėjosi daiktais, nei žmonėmis. Įmonės skyrė visą savo dėmesį kuo didesnėms pardavimų apimtims ir nesuko sau galvos dėl to, kas jų produktus perka.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 29 puslapiai (8437 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 51 KB
  • Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (crm): kas tai yra; kaip jos suteikia naudą organizacijoms
    10 - 1 balsai (-ų)
Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (crm): kas tai yra; kaip jos suteikia naudą organizacijoms. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/rysiu-su-vartotojais-vadybos-sistemos-crm.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:40