Ryšių su visuomene strategijos parengimas AB „Lietuvos Draudimas“


Marketingo kursinis darbas. Įvadinė dalis. Įmonės charakteristika. AB „Lietuvos draudimas” užimama vieta rinkoje. Konkurentų draudimo rinkoje apžvalga. „Lietuvos draudimo” SWOT analizė. Komunikacija – darbo su klientais sėkmės garantas. Ab „Lietuvos draudimas” ryšių su visuomene strategijos planas Auditorijos tyrimas. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Rezultatų apibendrinimas. Strategijos tikslai ir taktinis veiksmų planas. Pranešimas spaudai. Straipsnis spaudai. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltiniai.


Darbo tikslas – parengti AB „Lietuvos draudimas“ ryšių su visuomene strategiją vieneriems metams.

Šiam tikslui pasiekti iškeliami tokie pagrindiniai uždaviniai:

•Išanalizuoti „Lietuvos draudimo” padėtį rinkoje;

•Ištirti įmonės auditorijas;

•Apžvelgti esamą įmonės komunikaciją;

•Sukurti komunikacijos strategiją, veiksmų planą;

•Įvertinti sukurtos strategijos efektyvumą;

•Sudaryti komunikacijos strategijos biudžetą.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 31 puslapis (5966 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 101 KB
  • Ryšių su visuomene strategijos parengimas AB „Lietuvos Draudimas“
    10 - 7 balsai (-ų)
Ryšių su visuomene strategijos parengimas AB „Lietuvos Draudimas“. (2014 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/rysiu-su-visuomene-strategijos-parengimas-ab-lietuvos-draudimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:24