Rytinė mankšta skaidrės


Sveikatos skaidrės. Rytinė mankšta. Rytinės Mankštos tikslas. Kuo naudinga mankšta? Ruoškitės mankštai. iš vakaro! Nuo ko pradėti? Pirmiausia leiskite organizmui prabusti.  Rytinė mankšta turi būti atliekama ramiai ir lėtai. Tuomet. Tempimo ir gimnastikos pratimai. Sėdėdami ant grindų lenkite krūtinę prie kelių. Stenkitės padaryti tiltelį. Pasiūbuokite laiveliu.


1. Iš pradžių pamasažuokite rankų riešus. 2. Šiek tiek patrinkite delnus vieną į kitą, kol jie paraus. 3. Kelioms sekundėms sugniaužkite kumščius. Po to patrinkite ir pamasažuokite rankų pirštus. 4. Pasivaikščiokite basomis kojomis po kambarį iškart atsikėlus iš lovos. Vaikščiodami spyruokliuokite nuo kulno ant piršto. 5. Vėliau atlikite dešimt pasilenkimų į priekį (tai darydami pajusite, kaip teigiamai šis pratimas veikia stuburą). 7.Pasilenkite į dešinę ir kairę po dešimt kartų.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (415 žodžių)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 231 KB
  • Rytinė mankšta skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Rytinė mankšta skaidrės. (2014 m. Lapkričio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/rytine-manksta-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:46