Rytinė mankšta


Kūno kultūros skaidrės. Rytinė mankšta ir kitos grožio ir sveikatinimo procedūros. Apie. Senovės Kinijoje buvo sakoma, kad dešimties minučių mankšta rytais duoda tiek pat naudos. Kas svarbu mankštinantis ryte. ?    Rytais mankštintis privaloma tiems. Rytinė makšta (pratimai). Kaklo mankšta 1 pratimas.  Atsistokite, nugarą ir galvą laikykite tiesiai. Liemens mankšta 1 pratimas.  Atsistokite, prasižerkite šiek tiek plačiau už pečius. Nugaros mankšta Atsigulkite ant. Svarbu!!! Lankstant kaklą nepatariama lošti galvos atgal – antraip užspaudžiamos smegenis maitinančios kraujagyslės. Rytinės procedūros sveikam gyvenimui. Liežuvio valymas Karšto vandens stiklinė ryte Kuo naudingas karštas vanduo tuščiam skrandžiui. Ar rytais valotės. Šaukštelis medaus prieš valgį  Dar vienas sveikatą gerinantis įprotis. Aktyvintos anglies tabletė Po pusryčių patariama išgerti 1 tabletę aktyvintos anglies.


Rytinė mankšta ir kitos grožio ir sveikatinimo procedūros , kurias verta atlikti ryte !

DARBĄ ATLIKO: VSI „Art of Beauty“ studio , HKK‘14 , 1pogrūpio mokinė , Martyna Vilkaitė . ACIŪ UŽ DĖMESĮ !!!!

Rytinė mankšta. (2016 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/rytine-manksta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:21