Ryto mankšta


Kūno kultūros skaidrės. Ryto mankšta (kūno parengimas makštai,fizinio krūvio formavimas ) „Sveikos gyvensenos kompetencijos ugdymo “ referatas. Klaipėda. Tikslas atskleisti ryto mankštos poveikį ir naudą vaiko organizmui. Uždaviniai 1. Išsiaiškinti kūno paruošimo mankštai aplinkybes. * Gera sveikata - tai nuolatinis malonios energijos pojūtis. * Šiandiena, rytinė mankšta – vienas pirmųjų vaiko dienos rėžimo elementų darželyje ir pradinėje mokykloje. Vaikų fizinis ugymas šeimoje, mankšta namuose. * Kad vaikas galėtų tinkamai augti ir bręsti. * Viena iš tėvų užduočių- supažindinti vaiką su rytine mankšta. * Siektina, kad vaikai patys pageidautų mankštos ir atliktų ją savo noru. Fizinio ugdymo (ryto mankštos) organizavimas vaikų darželyje ir pradinėje mokykloje. * Organizuojant fizinį ugdymą vaikų darželyje ar pradinėje mokykloje. * Ugdymo įstaigos organizuoja ne tik fizinio lavinimo pamokas. * Rytinę mankštą mokymo įstaigoje reikėtų atlikti prieš pat pirmąją pamoką. Ryto mankštos nauda vaiko organizmui. * Rytinės mankštos nauda yra neginčijama net jeigu jai visiškai nelieka laiko. * Kasdien taisyklingai daromi įvairūs fiziniai pratimai. Teigiamai veikia centrinę nervų sistemą. Kūno parengimas rytinei makštai. * Vienas svarbiausių dalykų,tai vieta. Tinkamo fizinio krūvio nustatymas. * Norint nustatyti tinkamą fizinį krūvį. Išva. Išvados.


Apžvelgti fizinio ugdymo (ryto mankštos) organizavimą vaikų darželyje ir pradinėje mokykloje.

1.Vaikų fizinis ugymas šeimoje, mankšta namuose.

* Rengiant fizinį udyma lauke,reikėtų prisiminti,kad gamtoje galima rasti natūralių kliūčių: smelį, rąstą, kelmą, upelį, kalnelį, griovį ir kita. Juos galima panaudoti mankštai, sportui ar žaidimams.

* Dar vienas rytinės mankštos privalumas- didesnis energijos kiekis,užtikrinamas visai dienai.

5.padeda išvengti kai kurių galimų vaikų laikysenos pakitimų.

* Vienas svarbiausių dalykų,tai vieta,kurioje sportuojama. Specialistai rekomenduoja ryto mankštą atlikti lauke ar bent didelėje ,gerai vėdinamoje patalpoje.

* Mankštos pratimai – pakankamai lengvi, kombinuoti su kvėpavimo pratimais.

* Norint nustatyti tinkamą fizinį krūvį,pirmiausia reikia racionaliai įvertinti savo fizinį pasirengimą ir galimybes, neužsibrėžti sau per didelių tikslų.

* Taip pat ,sportuojant galima matuoti savo pulsą, taip sužinosite,ar nedarote per sunkių pratimų (jeigu pulsas gerokai šokteli aukštyn, pratimai per sudėtingi ryto treniruotei ).

Ir visgi, gera sveikata savaime neatsiranda. Tam reikia didelių valios pastangų, tėvų ir pedagogų prežiūros, kruopštaus ir nuoseklaus pačio vaiko darbo.

Nuo pat mažų dienų vaikas turi būti pratinamas mankštintis , tai gali buti ir paprasti tempimo pratimai ,ir kiek sudėtingesni gimnastikos. Tačiau kokie jie bus priklauso nuo tėvų ,globėjų ir pedagogų vaizduotės . Sisteminga ir nuosekli, ilgalaikė mankšta leidžia džiaugtis tikrai gerais rezultatais ,tiek sveikatos gerinimo ,darbingumo kėlimo, tiek ir nuotaikos taisymo srityse.

Ryto mankšta. (2014 m. Lapkričio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/ryto-manksta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:47