Sabalo kailinių marketingo komplekso analizė


Ekonomikos referatas. Įvadas. Sabalo kailinių charakteristika. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų išorinius požymius. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. Tikslinė rinka ir sabalo kailinių pirkėjas. Sabalo kailinių kainos strategija ir pateikimo būdas. Prekės pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai, kuriuos tikslinga taikyti sabalo kailiniams. Konkrečių rėmimo priemonių pasirinkimas. Rėmimo priemonės ir numatomos išlaidos rėmimo veiksmams. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tikslas - atlikti sabalo kailinių marketingo komplekso analizę.

Uždaviniai:

1.Pateikti sabalo kailinių charakteristiką.

2.Išanalizuoti sabalo kailinius pagal segmentavimo kriterijus.

3.Parinkti sabalo kailinių tikslinę rinką ir apibūdinti kailinių pirkėją.

4.Aprašyti sabalo kailiniam taikomą strategiją ir pateikimo būdus .

5.Pateikti rėmimo veiksmus ir apskaičiuoti numatomas išlaidas rėmimo veiksmams.

  • Ekonomika Referatai
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (2160 žodžių)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 386 KB
  • Sabalo kailinių marketingo komplekso analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Sabalo kailinių marketingo komplekso analizė. (2014 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/sabalo-kailiniu-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:41