Saldainiai marketingas


Marketingo namų darbas. Potenciali tikslinė rinka. Prekių pirkėjai. Pirkėjų elgesio. Pelningiausias segmentas. Vartojimo intensyvumas. Vartojimą paskatinantys impulsai.


Dovanoti saldainių dėžutę – sena graži tradicija. Tokia sena ir įprasta, kad dažnai net nesusimąstome pirkdami ką nors saldaus, kai ruošiamės į susitikimą su senais draugais, mylimu žmogumi, pas gerą specialistą ar (ką čia slėpti) ten, kur priimami mums svarbūs sprendimai... Yra keletas paaiškinimų, kodėl mes taip noriai dovanojam ir priimam saldainius. Saldu – tai saugu, duoti saldainį – tai pagirti. Šių teiginių šaknys slypi pirmykštėje bendruomenėje, kai vaisiaus saldumas reiškė - jį galima valgyti, ir kiekvieno mūsų vaikystėje, kai už gerą elgesį gaudavom saldainių.

Saldainiai marketingas. (2015 m. Lapkričio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/saldainiai-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:26