Šalių rinkodara


Marketingo skaidrės. Šalių rinkodara. Valstybė kaip prekės ženklas. Iš lūpų į lūpas. Kliūtis - trumpalaikiai tikslai. Nesuformuluoti prioritetai. Šaltiniai.


Turime atvirai pripažinti, jog sisteminio požiūrio į valstybės įvaizdį vis dar neturime. Jis gali atsirasti tik iš institucijų, privalančių užsiimti šiuo darbu, dialogo.Tuo tarpu neseniai garsiai nuskambėjęs šalies įvaizdžio kūrimo konkursas parodė, jog apie jo paskelbimą kai kurios institucijos, turinčios prisidėti prie Lietuvos įvaizdžio

kūrimo, tiesiog nieko nežinojo.

Šalių rinkodara. (2014 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/saliu-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:52