Salotų baras verslo planas


Ekonomikos verslo planas. Salotų baras „žalioji manija“. Įmonės „žalioji manija“ bendra apžvalga. Marketingo tyrimas. Pest analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Swot analizė. Salotų baro vieta. Marketingo strategija. Marketingo misija ir tikslai. Tikslinis segmentavimas. Pozicionavimas. Marketingo taktikos analizė. Marketingo biudžetas. Priedai.


Salotų baras „Žalioji manija“ - tai jauki, tvarkinga vieta, išsiskirianti greito ir sveiko maisto aptarnavimu ir žemomis kainomis. Šiame marketingo plane bus apžvelgta pagrindiniai salotų baro aspektai (tikslai, vartotojai, poreikiai, nauda, išskirtinumas), marketingo tyrimas, marketingo strategija, marketingo biudžetas ir priedai.

Salotų baro tikslai:

tiekti greitą ir sveiką maistą;

tiekti platų salotų asortimentą, skirtą sveiko maisto mėgėjams bei vegetarams;

sukurti jaukią, malonią aplinką mūsų klientams.

Vartotojai.

Mūsų produkcija orientuota į visus žmones, o labiausiai į moksleivius, studentus bei mažas ir vidutines pajamas gaunančius asmenis.

Poreikiai:

Maloni, tvarkinga ir jauki aplinka;

Skanus ir pigus maistas;

Draugiškas aptarnavimas.

Nauda:

Patogumas;

Patenkinti ir laimingi klientai;

Sveikai besimaitinanti visuomenė.

Išskirtinumas:

Maistas pritaikytas įvairių poreikių žmonėms (vegetarams, veganams);

Papildomų prieskonių ir padažų asortimentas;

Maistas išsinešimui ir pristatymas į namus;

Papildomos pramogos: stalo žaidimai, konkursai, renginiai.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (1772 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 860 KB
  • Salotų baras verslo planas
    9 - 3 balsai (-ų)
Salotų baras verslo planas. (2013 m. Birželio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/salotu-baras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:19