Salotų ir kepsnių baras verslo planas


Maisto technologijos verslo planas. Verslo planas. Santrauka. Įmonės aprašymas. Bendra informacija. Komercinė ūkinė veikla. Projekto aprašymas. Siūlomo projekto esmė. Ketinimų įgyvendinimo sąlygos. Aplinkos analizė. Įstatyminė aplinka. Valstybinis reguliavimas. Makroaplinka. Rinkos analizė. Marketingo planas. Įmonės veikla. Rinkos dalyvių keliami reikalavimai. Organizacinis planas. Technologinis procesas. Valdymas ir personalas. Savininkai ir vadovai. Personalo funkcijos ir atsakomybė. Darbuotojų atlyginimas. Finansų planas. Rizikos veiksniai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Pagrindinis šio projekto tikslas – užimti vietą verslo pasaulyje, klientų aptarnavimo srityje, išgyventi, gauti ir didinti pelną. Aš noru įkurti maitinimo įmonę: „Home made“. Įmonės veikla bus orientuota į įvairaus amžiaus klientus, bet labiausiai teikiamos paslaugos turėtų sudominti 20-50 amžiaus žmones. Vartotojus pritrauksiu jaukiu ir patraukliu interjeru, aukštos kokybės aptarnavimu, neaukštomis ir lanksčiomis kainomis. Įmonė savo veiklą planuoja pradėti 2012-04-30.

Kuriama visiškai nauja, orginali maitinimo paslaugas teikianti ir siūlanti įmonė. Ši įstaiga atidaroma Marijampolės mieste siekiant išvengti didelių konkurentų ir norint pateikti savo įdėją žmonių ratui, kuris tokiose maitinimo įmonėse galbūt dar nesilankė. Mūsų misija, tiekti ir pateikti lankytojui kuo šviežesnius, ekologiškus produktus, gabenamus tiesiai iš ūkininkų ūkių.

Įmonė bus nedidelė. Didžiąją dalį nuomojamų patalpų sudarys salotų barai, kur lankytojas galės pats pasirinkti kokias salotas įsidėti. Šalia stovės mėsos kepimo griliai, kur užsakius, norima mėsa ar žuvis bus iš karto kepama. Stengsimės, kad visi produktai būtų pritailyti tik tam metų laikui, kai jos pačios skaniausios. Vasarą, rudenį – visos daržovės ir salotos bus šviežios, o atėjus žiemai, bus tiekiamos marinuotos daržovės, pagal pačių sukurtas receptūras. Mėsa ir žuvis taip pat tik iš ūkininkų ūkių arba žuvininkystės karjerų.

Stengsimės mažesnio miesto visuomenei pristatyti ne jau atsibodusią maitinimo įmonę, o naują, bet kartu ir labai gerai pažįstamą, jaukią vietą. Čia galės visi paragauti nuo vaikystės pažįstamas mišraines, kepsnius, pajusti tikro, ne chemikalais apdirbto maisto skonį.

Reikalinga kapitalo suma – 200000 Lt. 80000 Lt – nuosavos lėšos ir 120000 Lt bus paimta banko paskola su 6% palūkanomis. Kadangi tėvai turi antrą butą, kurį išnuomodavo, tai paskola bus gauta užstačius Motinos turimą nekilnojamą turtą, kuris įvertintas 250.000 Lt. Gavus paskolą ji bus gražinta per 3 metus. Jau po pirmų metu grynasis pelningumas bus 44%, o turto metinė grąža - 136%. Verslo planas sudaromas 5 metams.

Veiklos pobūdis: Atidaroma nauja, orginalios konsepcijos maitinimo įmonė – salotų ir kepsnių baras. Klijentų aptarnavimas, maisto gamyba, jo pateikimas

Įmonės vizija - sieksime praplėsti šios srities paslaugų pasiūlą mūsų šalyje ir, be abejo, ateityje tapti pirmaujančiais maisto gamyboje.

Įmonės misija- Mūsų misija, tiekti ir pateikti lankytojui kuo šviežesnius, ekologiškus produktus, gabenamus tiesiai iš ūkininkų ūkių.

Darbo tikslas – parengti verslo planą.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti įmonės sampratą ir apibūdinti būsimą įmonę;

Atlikti finansinę dalį;

Parinkti tinkamiausią siūlomų prekių kainą;

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, informacijos paieška internete, apklausa raštu.

Kad įgyvendinti šiuos poreikius iš banko reikės 120.000 Lt paskolos. Gavus paskolą ji bus gražinta per 3 metus. Paskola bus gauta užstačius Motinos turimą nekilnojamą turtą – t.y. antras butas, kuris įvertintas 250.000 Lt.

Įmonės darbuotojai dirbs pagal atitinkamas darbo sutartis (atitinka LR veikiančius darbo įstatymus). Įmonė savo veikloje vadovausis personaliniais įmonės įstatais, visais tuo metu veikiančiais LR įstatymais, kurie susiję su personalinių įmonių veikla, vidaus darbo taisyklėmis (įstatais).

Lietuvoje nėra daug stambaus verslo atstovų. Pagal europinius standartus Lietuvos verslas daugiausia yra smulkus ir vidutinis, kuris kūrėsi sparčiai ir prieštaringai.

Sukurti ir išlaikyti talentingą, įžvalgų, prisitaikantį prie naujovių bei paslaugų darbuotojų kolektyvą, taip siekiant kuo labiau padidinti klientų lankamuma.

Aktyviai ieškoti naujų klientų, bendradarbiavimo partnerių, dalyvauti įvairiuose renginiuose mados tema.

Didinti siūlomų paslaugų skaičių ir nuolat stengtis gerinti jų kokybę.

UAB „Home made“ strateginis tikslas yra įsitvirtinti Marijampoles rinkoje, tapti geriausia savo geografinio regiono įmone, teikiančia aukštos kokybės paslaugas. Vėliau užimti dominuojančią padėtį maisto gamybos ir pardavimo paslaugų rinkoje.

Veiklos tikslai: kvalifikuoti darbuotojai, naujų tendencijų žinojimas ir pritaikymas versle.

Nors mieste jau yra įmonių teikiančių panašaus pobūdžio paslaugas, tačiau įmonės vadovų nuomone šioje srityje ne visos galimybės yra išnaudotos. Palyginus su konkurentais numatomos kainos bus mažesnės. Verslo plano scenarijus – optimistinė prognozė.

Steigiant įmonę būtina pasirinkti vietą, kuri tenkintų rinkos poreikius. Atlikus tyrimus, nutarta maitinimo įmonė „Home made“ įkurti Plunto g. 25-6, Marijampolyje. Ši vieta pasirinkta todėl, kad:

Salotų ir kepsnių baras verslo planas. (2015 m. Balandžio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/salotu-ir-kepsniu-baras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:27