Samprotaujamojo teksto mokymo metodika


Samprotaujamojo rasinio pavyzdys. Populiarioji kultura skurdina zmogaus dvasia. Samprotaujamieji rasiniai. Samprotaujamojo rašinio mokymas. Kokios gyvenimo atramos reikalingos siuolaikiniam zmogui. Samprotavimo rašinio planavimas. Samprotaujamasis tekstas kaip. Samprotaujamojo rasinio tema. Rasinio destymas keturiu kampu. Populiarioji kultura skurdina zmogaus dvasia?.

Lietuvių skaidrės. Samprotaujamojo teksto mokymo metodika. Samprotaujamojo teksto vidinė logika, samprotavimų eiga priklauso nuo. Pagrindinės minties nustatymas (ji turi eiti per visą tekstą), remiantis rašinio temos formuluote. Pagrindinės minties nustatymas (ji turi eiti per visą tekstą), remiantis rašinio temos formuluote. Ieškant nežinomųjų, svarbu laikytis dėmenų vienareikšmiškumo. Čia gali padėti. Kokios moralinės atramos reikalingos šiuolaikiniam žmogui? Probleminio ir poleminio rašinio planavimas. Polemikos reikalavimai. Samprotavimų eiga (pagrindžiančių teiginių logika), jos lygiai. Dėstymo samprotavimų eiga galima dvejopa. Nežymus samprotavimo trūkumas, kai mažesnėje teksto dalyje nesilaikoma loginio skirstymo pasirinkimo vienarūšiškumo požiūriu. Pagrindinę mintį pagrindžiančių teiginių eiliškumo nustatymas. Keturių kampų modelis padeda konstruoti loginį rašinio “stuburą”. Populiarioji kultūra skurdina žmogaus dvasią.

  • Lietuvių kalba Skaidrės
  • 2013 m.
  • 18 puslapių
  • Gimnazija
  • Lietuvių skaidrės
  • MS PowerPoint 45 KB
  • Samprotaujamojo teksto mokymo metodika
    10 - 1 balsai (-ų)
Samprotaujamojo teksto mokymo metodika. (2013 m. Sausio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/samprotaujamojo-teksto-mokymo-metodika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:46