Samprotavimo ir literatūrinio rašinio panašumai ir skirtumai


Samprotavimo ir literatūrinio rašinio skirtumai. Literaturinio ir samprotavimo rasinio skirtumai.

Lietuvių konspektas. Samprotavimo ir literatūrinio rašinio panašumai ir skirtumai.


Svarstyti, išreikšti požiūrį į aktualius šiuolaikinės asmenybės ir visuomenės gyvenimo klausimus. Samprotauti apie gyvenimo keliamas pilietines, egzistencines problemas.

Išreikšti vertybes, moralines nuostatas.

Pagrįsti savo požiūrį kultūrine ir socialine patirtimi, atskleisti kultūros istorijos, literatūros ir meno pasaulio pažinimą (savo teiginius pagrįsti, įrodyti literatūrine, kultūrine patirtimi).

Analizuoti kūrinius, ieškoti prasmės (neužtenka tik paminėti kūrinį, reikia jį išsamiai analizuoti, atskleisti esmines reikšmes).

Vengti asmeniškumo (asmeninį požiūrį mokinys parodo vertindamas ne moralės problemas, o konkrečius kūrinius).

Ką norėta pasakyti šituo aspektu apie kūrinį?

Atskleisti kūrinių tarpusavio sąsajas (privalomo autoriaus kūriniui tinkamai parinktas kito autoriaus kūrinys).

iškelti problemą (aprašyti svarstomą klausimą, įrodyti, jog tai iš tikrųjų problema, kodėl svarbu ją spręsti, įvesti į deramą kultūrinį kontekstą),

  • Lietuvių kalba Konspektai
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (540 žodžių)
  • Lietuvių konspektai
  • Microsoft Word 12 KB
  • Samprotavimo ir literatūrinio rašinio panašumai ir skirtumai
    10 - 5 balsai (-ų)
Samprotavimo ir literatūrinio rašinio panašumai ir skirtumai. (2015 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/samprotavimo-ir-literaturinio-rasinio-panasumai-ir-skirtumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:19