Samprotavimo mokymas


Kokius svarbius gyvenimo klausimus šiuolaikiniam žmogui kelia savickio kūryba. Samprotavimo privalumai.

Lietuvių skaidrės. Samprotavimo mokymas (iš pedagoginės patirties). Samprotavimo rašinyje. Taigi,. Kaip ruošiamės samprotavimo rašiniui?. Kaip tą medžiagą sukaupti?. Medžiagą rašiniui teikia. Privalumai. Pastraipų kūrimas. Samprotavimo pastraipos struktūra. Pastraipos pavyzdys (gera pastraipa). Pastraipos pavyzdys (pastraipa su trūkumais nėra samprotavimo po teiginio, per greitai daroma išvada). Iš vertinimo normų (III lygis). Pastraipų vertinimas ugdymo procese. Pirmasis pastraipos sakinys – teiginys. Teiginys pateikiamas suformuluotas. Teiginį formuluoja mokiniai, išanalizavę kūrinį. Formuluojama tema ir tik tada temą atskleidžiantys teiginiai. Tema „Kaip tampama asmenybe?“. Įvertinkime pastraipos pradžią. Redaguojame. Tema „Ar pasiaukojimas ir šiandien yra prasmingas? ( iš mokinio darbo). Argumentavimas. Iš mokinių darbų. Samprotavimo rašinio plano kūrimas. Tos pačios temos planą kuria ir mokiniai, ir mokytoja. Tema Kokius svarbius gyvenimo klausimus šiuolaikiniam žmogui kelia grožinė lietuvių literatūra?. Ar šių rašytojų kūryba šiuolaikiniam žmogui (ir man) atsako į šiuos klausimus?. Renkuosi ir rašau, ką suprantu, kuo tikiu. Pirmoji dėstymo pastraipa (1). Pirmoji dėstymo pastraipa (2). Antroji dėstymo pastraipa. Trečioji dėstymo pastraipa. Aptarę dėstymą,. Aptarkite ir įvertinkite įžangas. Kokius svarbius gyvenimo klausimus šiuolaikiniam žmogui kelia grožinė lietuvių literatūra?. Taigi rašyti, rašyti ir dar kartą rašyti, kol.

Samprotavimo mokymas. (2014 m. Sausio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/samprotavimo-mokymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:13