Samsung analizė


Verslo skaidrės. Samsung Electronics išorinės ir vidinės aplinkos analizė, ir verslo strategijos gairės. Aplinkos dinamikos analizė. Pest analizė. Konkurentų analizė. Klientų analizė. Žmogiškieji ištekliai. Finansiniai ištekliai. Ssgg analizė. Organizacijos vizija ir misija. Atsakomybė už strategiją. Literatūra.


Vizija turi visus reikalingus elementus, yra gana realistiška, nes įmonė jau kurį laiką susitelkusi į naujų technologijų kūrimą, turi tam reikalingą kompetenciją. Įmonė pirmauja tam tikruose sektoriuose. Prekinis ženklas stiprus, žinomas dėl aukštos kokybės. Sudėtinga gali būti siekis padidinti pajamas dėl konkurencijos.

Misija išreikšta per filosofija ir vertybes, labai įtaigi, realistiška ir teisinga.

  • Verslas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 22 puslapiai
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 71 KB
  • Samsung analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Samsung analizė. (2014 m. Vasario 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/samsung-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:47