Sandėlis kaip tiekimo grandinės elementas


Logistikos skaidrės. Sandėlis kaip tiekimo grandinės elementas. Logistinių sistemų integracija ir tiekimo grandinės (tinklai). Pasaulinės tendencijos. Tendencijų poveikis verslo sektoriui. Logistinių sistemų integracija. Vidinė ir išorinė integracija. Išorinės integracijos nauda. Tiekimo grandinės koncepcija. Vertės grandinės idėja. Sandėlių vaidmuo tiekimo grandinėse. Materialaus srauto judėjimas. Materialaus srauto judėjimo užtikrinimas. Sandėlių vieta materialaus srauto judėjime. Sandėlių naudojimo priežastys. Sandėlio funkcijos. Sandėlis tiekimo grandinėje. Sandėlio kaip aktyvaus tiekimo grandinės elemento prielaidos. Pridėtinės vertės augimas tiekimo grandinėje. Šių dienų realijos (problematika). Reikalavimai sandėliui. Sandėlių veiklos koncepcija. Sandėlio veiklos probleminiai aspektai. Sandėlio ir įmonės strateginių sprendimų tarpusavio ryšys. Veiksniai, kuriuos reikia vertinti. Strateginiai sandėliavimo klausimai. Sandėliavimo sistema – efektyvios sandėlio veiklos garantas.


Globalizacija (naujos rinkos, kultūriniai skirtumai...); Augančios prekių gabenimo išlaidos (padidėję transportavimo atstumai, kuro kainų svyravimai, ...); Ribotas gamybos veiksnių naudojimo efektyvumas (mažėjanti lėšų ekonomijos galimybė gamybos srityje, ...); Kintanti materialių vertybių gamybos ir saugojimo praktika (JIT principai, ...); Prekių asortimento augimas (marketingo politikos pasekmė); IT naudojimo apimčių augimas (didėjantys informacijos kiekiai bei jų valdymo išlaidos); Susirūpinimas aplinkos tarša ir gamybos atliekų panaudojimu (įmonių socialinės atsakomybės standartai, ...).

Keisti įmonės veiklos strategiją; Kurti ir taikyti naujas / ekologiškas gamybos ir aptarnavimo technologijas; Tobulinti apsirūpinimo ištekliais ir gatavos produkcijos paskirstymo sistemas.

Papildomos (pagalbinės veiklos): apsirūpinimas (pirkimas); technologijų plėtra (IT ir tyrimai); žmogiškųjų išteklių vadyba; administravimas (finansinė, teisinė ir bendroji valdymo veiklos).

Pagrindinės priežastys sąlygojančios sandėlių panaudojimą įmonės logistinėje sistemoje: paklausos ir pasiūlos netolygumai apsirūpinimo ir paskirstymo sistemose; logistinių sąnaudų augimas (ypač sąlygotų transportavimo veiklos); klientų poreikių kitimas; realizacijos rinkų plėtra.

Materialinių srautų intensyvumo pritaikymas kliento poreikiams; Materialaus srauto asortimento pritaikymas priklausomai nuo kliento užsakymo; Krovinių koncentracijos ir saugojimo užtikrinimas; Įvairių paslaugų teikimas (pridėtinės vertės didinimas). Pagrindinis sandėlio uždavinys yra logistinės sistemos, kurios sudėtine dalimi ir yra sandėlis, optimizavimas.

Perkrauti ir saugoti daugiau; Geriau prisitaikyti prie kintančių vartotojų reikalavimų; Teikti daugiau pridėtinę vertę kuriančių paslaugų; Priimti ir išsiųsti daugiau siuntų...

Užsakymus vykdyti per trumpesnį laiką; Minimizuoti personalą; Minimizuoti klaidų skaičių; Minimizuoti veiklos sąnaudas...

  • Logistika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 27 puslapiai (837 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 898 KB
  • Sandėlis kaip tiekimo grandinės elementas
    10 - 3 balsai (-ų)
Sandėlis kaip tiekimo grandinės elementas. (2014 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/sandelis-kaip-tiekimo-grandines-elementas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:11