Santrauka Kokybės kultūra


Vadybos aprašymas.

Santrauka Kokybės kultūra.


Kokybės kultūra yra pagrįsta išorinių ir vidinių vartotojų poreikių patenkinimu, nuolatiniu tobulėjimu ir visuotiniu dalyvavimu. Organizacijos, sukūrusios kokybės kultūrą, pasižymi aukštomis konkurencinėmis pozicijomis, pasiekimais ne tik produktų ar paslaugų kokybės, bet ir socialinės bei kitos veiklos srityse. Siekiant sukurti kokybės kultūrą, svarbu išsamiai išanalizuoti kokybės kultūros koncepciją, ištirti esamą organizacinę kultūrą ir nustatyti svarbiausias kokybės kultūros formavimo kryptis, taigi šios temos aktualumas yra neabejotinas. Daugelis kokybės kultūros ir jos formavimo tyrimų buvo atlikta didžiosiose Europos valstybėse, JAV ar Japonijoje, todėl šių rezultatų taikymas kitoms valstybėms, tarp jų ir Lietuvai, gali būti klaidingas. Gilinantis į kokybės kultūros temą, suformuluota darbo mokslinė problema – kokia yra organizacinės kultūros sąsaja su kokybės kultūra ir kokios yra kokybės kultūros formavimo pagrindinės gairės organizacijose, veikiančiose Lietuvoje. Šio darbo analizės vienetai yra tarptautinės organizacijos, siekiančios kokybės tikslų, ir veikiančios Lietuvoje. Pirma pasirinkta organizacija – UAB „ABB“ – elektrotechnikos ir automatikos technologijų ABB korporacijos dalis. Siekiant reikšmingų rezultatų, kita organizacija pasirinkta iš tos pačios veiklos srities – UAB „Schneider Electric Lietuva“ – Shneider Electric korporacijos dalis. Šių organizacijų pasirinkimas nustato ir darbo ribas – tiriamos tik elektrotechnikos organizacijos. Magistrinio darbo tikslas - ištirti organizacinę kultūrą tarptautinėse elektrotechnikos organizacijose, veikiančiose Lietuvoje, ir pateikti kokybės kultūros formavimo rekomendacijas. Autorinio tyrimo metu buvo siekiama ištirti pasirinktų analizės vienetų organizacines kultūras ir nustatyti, kokios yra kokybės kultūros formavimo kliūtys. Autoriniam organizacinės kultūros tyrimui atlikti panaudoti kiekybiniai ir kokybiniai metodai. Iš kiekybinių tyrimo metodų buvo pasirinkta organizacijų darbuotojų anketinė apklausa. Kiekybinio tyrimo metu gautiems duomenims įvertinti pasirinkti šie metodai: lyginamoji analizė, aritmetinių vidurkių, modos, standartinio nuokrypio skaičiavimas bei koreliacinė analizė. Iš kokybinių organizacinės kultūros tyrimo metodų, pagrįstų fenomenologine paradigma, pasirinktas individualus pusiau struktūrizuotas interviu. Kokybinio tyrimo metu gautiems duomenims apdoroti pasirinktas turinio analizės metodas. Magistrinio darbo pirmasis skyrius skirtas mokslinės literatūros analizei. Išanalizavus mokslinę literatūrą ir kitų autorių atliktus organizacinės kultūros tyrimus, buvo pateikta organizacinės kultūros samprata, kokybės kultūros koncepcija, jos formavimo metodai ir modeliai.

  • Vadyba Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1926 žodžiai)
  • Vadybos aprašymai
  • Microsoft Word 18 KB
  • Santrauka Kokybės kultūra
    10 - 8 balsai (-ų)
Santrauka Kokybės kultūra. (2016 m. Balandžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/santrauka-kokybes-kultura.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:01