Santykių marketingo principų taikymas


Vadybos referatas. Įvadas. Literatūros analizė. Viešosios įstaigos apibrėžimas. Santykių marketingo samprata ir principai, jų taikymas. Santykių marketingo samprata. Santykių marketingo strategijos modelis. Vartotojų lūkesčiai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo aktualumas. Santykių marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose viešosios įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams ir specialistams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti, ar parduodanti, ar paslaugas teikianti įmonė. Tačiau kai kurie vadovai plėtoja santykių marketingo veiklą ne nuosekliai, o daugiau chaotiškai, kadangi neturi vieningos marketingo koncepcijos.

Norėdama sėkmingai konkuruoti kiekviena viešoji įmonė turi vartotojui siūlyti ne tik paslaugą, bet ir tam tikrą vertę.

Darbo tikslas – atskleisti santykių marketingo principų taikymą viešojoje įstaigoje.

Šiam tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:

1.Išanalizuoti santykių marketingo principus.

2.Nustatyti santykių marketingo principų taikymą viešojoje įstaigoje.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2572 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 299 KB
  • Santykių marketingo principų taikymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Santykių marketingo principų taikymas. (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/santykiu-marketingo-principu-taikymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:15