Santykių marketingo reikšmė įmonės veiklos rezultatams


Marketingo referatas. Įvadas. Santykių marketingas kaip tyrimų objektas. Santykių marketingo samprata ir ištakos. Santykių marketingo reikšmė įmonės veiklos rezultatams. Santykių marketingo reikšmė įmonės santykiuose su vartotojais. Santykių marketingo reikšmė santykiuose su verslo partneriais. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – atlikus teorinės literatųros analizę bei mokslinės literatūros analizę, įvertinti santykių marketingo įtaką įmonės veiklos rezultatams.

Šiam tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:

1. Išanalizuoti santykių marketingo koncepciją;

2. Įvertinti santykių marketingo reikšmę įmonės santykiuose su vartotojais bei verslo partneriais;

3. Nustatyti santykių marketingo poveikį įmonės rezultatams.

Darbo objektas – santykių marketingo koncepcija.

Darbo subjektas –

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (2135 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 98 KB
  • Santykių marketingo reikšmė įmonės veiklos rezultatams
    10 - 2 balsai (-ų)
Santykių marketingo reikšmė įmonės veiklos rezultatams. (2014 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/santykiu-marketingo-reiksme-imones-veiklos-rezultatams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:18