Santykių su klientais valdymas


Informatikos referatas. Santykių su klientais valdymo sistemos crm. Pirmiausia CRM – tai valdymas. CRM tipai. Pardavimų skatinimo. Rinkodaros. Klientų aptarnavimo ir palaikymo. Analitinės. Integruotos / bendradarbiavimo. Smulkaus verslo. Visuomeninės žiniasklaidos. Ne pelno siekianti ir naryste paremta. CRM stadijos. Išsiugdyti. Sustiprinti. Išlaikyti. CRM Nauda. Klientų pasitenkinimas.


Didėjanti konkurencija tarp įmonių ir jų veiklos mastai, nuolat griežtėjantys produkcijos ar paslaugos kokybės reikalavimai, sparčiai kintanti vartotojų elgsena, technologijos pažanga ir dėl to vykstantys verslo pokyčiai lemia kliento laisvą pasirinkimą, kokią prekę ar paslaugą įsigyti. Klientas, kurio poreikiai nėra patenkinami, ieško ir renkasi jo poreikius bei lūkesčius atitinkantį variantą. Todėl nūdienos versle santykių su klientais valdymas ir gerinimas (angl. Customer Relationship Management – CRM) yra laikomas įmonių sėkmės veiksniu. Ekonominio pakilimo laikotarpiu, kai paklausa viršijo pasiūlą, kliento pageidavimams ar santykių su klientais valdymui buvo skiriama mažiau dėmesio. Ekonominis nuosmukis iš esmės pakeitė įmonių požiūrį į klientą. Pažymėtina, kad, nesant esminių skirtumų tarp skirtingų to paties produkto pardavėjų ar paslaugų teikėjų, įmonių išlaidos klientams pritraukti ir išlaikyti labai išaugo, nes vartotojams dažnai jau nėra svarbūs nedideli tos pačios prekės ar paslaugos kainų skirtumai. Taigi klientai yra tikrasis įmonių turtas ir tam tikra prasme – jų „produktai“.

Santykių su klientais valdymas. (2014 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/santykiu-su-klientais-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:16