Saugūs fiziniai pratimai


Kūno kultūros skaidrės. Diskutuotini (saugūs) fiziniai pratimai (Questionable exercises) PCPFS, 1999 W. Saugūs fiziniai pratimai. Kas žinoma apie fizinius pratimus?. Kas pamirštama apie fizinius pratimus?. Fizinių pratimų saugumas turėtų būti vertinamas pagal. Judesio kokybė. Judesio tempas. Judesiai kaklo srityje. Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area). Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area) LENKIMAS. Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area). Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area) TIESIMAS. Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area) ROTACINIAI judesiai. Stuburo juosmeninė dalis (Trunk area). Dubens sritis (Pelvic area). Fiziniai pratimai Kaklo srities judesio amplitudė. Lenkimo per klubo sąnarį amplitudė*. Lenkimo per klubo sąnarį amplitudė. Klubo sąnarys/Liemuo. Tiesimo jėga. Liemuo/klubo sąnarys. Lenkimo jėga. Fiziniai pratimai kelio sąnarys. Pratimas "barjerinio bėgimo žingsnis sėdint". Kelio sąnarys. Didelio poveikio pratimai. Apibendrinimas. Ačiū!.

Saugūs fiziniai pratimai. (2014 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/saugus-fiziniai-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:19