Sausakrūvio laivo Leninskij komsomol tvindekinio tipo pristatymas


Tvindekiniai laivai. Laivo sandara. Tvindekinis laivas. Laivų kranai referatas.

Laivybos referatas. Daugiafunkcinės paskirties laivas tvindekinio tipo “Leninskij komsomol“ projektas 567. Didžiuliai Sovietu sąjungos tarptautiniai santykiai ir prekių apyvarta visame pasaulyje, kur siuntėsi produkcija ir iš kur buvo gabenamos įvairių šalių deficitinės prekės: pupelės, kakava, kava, ir t.t. vertė statyti laivus turinčius didelę kėlimo galia, bei universalius pagal paskirti. Įvairių krovinių gabenimui reikėjo daug taip vadinamu sausakrūvių laivų, t.y. laivų skirtų sausų krovinių dėžėse, maišuose gabenimui (taip pat ir nefasuotu). Apie laivą. Išvados.


Didžiuliai sovietu sąjungos tarptautiniai santykiai ir prekių apyvarta visame pasaulyje, kur siuntėsi produkcija ir iš kur buvo gabenamos įvairių šalių deficitinės prekės: pupelės, kakava, kava,. Vertė statyti laivus turinčius didelę kėlimo galia, bei universalius pagal paskirti.

įvairių krovinių gabenimui reikėjo daug taip vadinamu sausakrūvių laivų, Laivu skirtu sausu krovinių dėžėse, maišuose gabenimui (taip pat ir nefasuotu).

Laivų gamyklose sovietų sąjungoje buvo statoma aibė įvairių laivu sausakrūvių laivu serijų, tame tarpe ir vieni iš tų laikų moderniausių bei pajėgiausių laivų. Tarp jų, mano manymu patys grakščiausi sausakrūviai prekybinės laivininkystės laivai tipo leninskij komsomol projektas 567, kurie buvo nuleisti į vandenį is chersonsko ir černomorsko laivų gamyklų mieste nikolajev nuo 1977 iki 1981 metų.

Pagal jūrinę tradiciją, jūrinių laivų serija gavo savo pavadinimą pagal pirmojo pastatytojo laivo pavadinimą.

Juo tapo daugiafunkcinės paskirties sausakrūvis laivas tvindekinio tipo leninskij komsomol . Tas lavas su pilnu kroviniu turėjo poslinkį 22200 tonų, ilgį 169,9m, borto aukšti ties mideliu (laivo viduryje) 12,9m, tvindekų aukštį (patalpos tarp viršutinio ir apatinių denių) 3,3m, ir gramzdą pilnai pakrautas 9,7m.

šešiuose triumuose sausakrūvyje, kurie turėjo bendra tūrį 20300 kub. M, galima buvo sutalpinti apie 13500 tonų įvairių krovinių. Triumų aukštis 9,6m, kas taip pat leido talpinti gana didelius ir aukštus agregatus ir technika. Liukų matmenys: keturi 11,9m ant 9,0m, vienas 8,3m ant 6,0m, vienas 9,3m. Ant 7,0m. Leido greitai vykdyti įvairių krovinių pakrovimą ir iškrovimą, o laivo krovininiai kranai leido kelti krovinius iki 60 tonų.

Statant sausakrūvinius laivus tvindekinio tipo, inžinierius jaudino galimas krovinio pažeidimas nuo drėgmės, kuri laibai aukšta tropinėse platumose.

Dėl to, sausakrūviose laivuose leninskij komsomol pradėjo įrenginėti triumų oro sausinimo sistemas. Šis įrengimas įsiurbdavo išorinį orą keliu ventiliatorių pagalbą , džiovino jį ir nukreipdavo vamzdžiais į triumus. Dar viena tų laikų sausakruvių laivų problema buvo ganėtinai neaukšti bortai, per kuriuos persiridendavo vandenynų bangos ir dažnokai paerzindavo sovietų jūreivius. Pirmos statybos laivuose, triumai nuo vandens buvo saugomi uždengiant triumų liukus mediniais dangčiais ir brezentu. Tai atimdavo pakankamai daug laiko ir nesiskaitė ganėtinai gera būdu.

  • Laivyba Referatai
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (924 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Sausakrūvio laivo Leninskij komsomol tvindekinio tipo pristatymas
    8 - 1 balsai (-ų)
Sausakrūvio laivo Leninskij komsomol tvindekinio tipo pristatymas. (2010 m. Birželio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/sausakruvio-laivo-leninskij-komsomol-tvindekinio-tipo-pristatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 07:54