Sauskelnių rinkos tyrimas


Ekonomikos tyrimas. Įvadas. Dėstomoji dalis Sauskelnės. Potenciali tikslinė rinka, jos segmentai. Potenciali rinka. Rinkos segmentų analizė. Segmentų panašumai/skirtumai. Konkurentai. Vartojimo intensyvumas. reguliarus/banguojantis. Vartojimą paskatinantys impulsai. Kainų ribos. Psichologinės kainų ribos. Reguliarus kainų lygis – patraukliausias ir priimtiniausias. Priimtiniausia akcinė kaina. Reklamos/pardavimo skatinimo veiksmų poreikis, potencialus kanalų efektyvumas. Eterio tarša kategorijoje. Naudotos literatūros sąrašas.


Tikslinė rinka - Sauskelnes perka žmonės auginantys mažus vaikus ir nesvarbu kokias pajamas jie gauna. Geresnes sauskelnes perka žmonės uzdirbantys daugiau nei 2500 litų, o žmonės uždirbantys mažiau pinigų, renkasi pigesnes sauskelnes. Dauguma žmonių renkasi brangesnes “Pampers” sauskelnes, nes yra įsitikinę, jog vaikui bus geriau jeigu jis jas dėvės. Tad labai svarbi yra reklama, kuri produktą padarytų išskirtinį, sukurtų įvaizdį ir žmonėms nebūtų gailą mokėti daug pinigų už jas.

Geografinis – tai segmentavimas, kuris remiasi rinkos suskaidymu pagal geografinius vienetus: valstybes, regionus, miestus ir kaimus.

Psichografinis - tai segmentavimas pagal žmogaus nuostatas, charakterio savybes, elgsenos požymius (gyvenimo, pirkimo įpročiai)

Geografinis segmentavimas - Galima išskirti miesto gyventojų segmentą, nes brangios sauskelnės daugiausiai yra perkamos miestuose, o kaimuose naudojamos pigesnės ir prastesnės kokybės, nes nėra labai svarbus prekės ženklas.

Demografinis segmentavimas - maždaug 16-110m. asmenys turintys vaikų arba prižiūrintys, globojantys senyvaus amžiaus asmenis, taip pat lytis esmės neturi, nes sauskelnes perka visi;

Pelningiausias segmentas yra demografinis kadangi, šiam segmentui priklauso žmonės kurie yra vidutinio amžiaus ko pasekoje, jų pajamos yra didesnės. Taip pat jie labiau linkę rūpintis savo sveikta, produkto kokybe, būtent šiuos kriterijus atitinka alyvuogių aliejus. Tokio tipo žmonės dažnai negaili pinigų ir yra pasiryžę mokėti daugiau ir rinktis brangesnį aliejų, nei pigesnį pavyzdžiui saulegrąžų.

  • Ekonomika Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1161 žodis)
  • Universitetas
  • Ekonomikos tyrimai
  • Microsoft Word 615 KB
  • Sauskelnių rinkos tyrimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Sauskelnių rinkos tyrimas. (2015 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/sauskelniu-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:36