Sausumos ir transporto technologijos


Logistikos kursinis darbas. Transporto geografija. Gr. studentas dėstytojas. Kelių ir automobilių transportas. Geležinkelių transportas. Oro transportas. Vandens kelių transportas. Oji užduotis Intensyviausieji oro maršrutai. Amerikos. oro uostai. Europos oro uostai. Rytų ir Pietryčių Azijos oro uoostai. Oji užduotis Didžiūjų oro uostų bendrosios ypatybės. Oji užduotis Svarbiausios Europos aviakompanijos. Oji užduotis. Priežastys tarptautinio oro uosto ir oro transporto mazgai pasižymi didesniu intensyvumu nei regioniniai. Oji užduotis Vystimosi priežastis , kodėl tapo pagrindiniu vežimo paslaugų tikėjų. Oji užduotis Tarpžemyninių oro uostų bendrosios savybės. Pasižymi pagrindinėmis ypatybėmis. „ Jūrų - oro vežimas. Oji užduotis oro uostų užrifuoti IATA koduose AMS. Oji užduotis Vilniaus oro uostas. Kauno oro uostas. Šiaulių oro uostas . Palangos Klaipėdos oro uostas. Oji užduotis Latvijos Estijos tarptautiniai oro uostai. Rygos  oro uostas. Estijos tarptautinis  oro uostas. Oji užduotis Pirmoji zona būstinė Amerikoje Niujorke. Antroji zona ( būstinė Europoje Ženevoje. Trečioji zona ( būstinė Azijoje Singapūre ).


Tankiai apgyvendinta šalis centrinėje Europos vietoje, kurioje išvystyta ekonomika. Vokietija turi tankią ir modernią transporto infrastruktūrą.

Buvo sudaryta pirmoji greitkelių sistema, platus vokiečių „Autobahn“ tinklas yra suskirstytas skyriais kur nėra greičio apribojimų. Svarbiausias šalies vandens keliais yra Reino upė. Didžiausias uostas – Hamburgo. Frankfurto oro uostas yra pagrindinis tarptautinis oro uostas ir Europos transporto mazgas. Oro transportas yra naudojamas didesniais atstumais pačioje Vokietijoje, tačiau susiduria su konkurencija su valstybiniu „Deutsche Bahn“ geležinkelių tinklu. Greitieji traukiniai, vadinami ICE sujungia miestus ir keliauja iki 300 kilometrų per valandą. Daugelis Vokietijos miestų turi greitojo tranzito sistemas ir viešasis transportas yra prieinamas daugelyje sričių. Susijungus Vokietijai buvo dedamos didelės pastangos, kad būtų gerinama ir plečiama transporto infrastruktūra, jog ji būtų panaši į tokią, kuri ankščiau buvo Rytų Vokietijoje.

KELIŲ IR AUTOMOBILIŲ TRANSPORTAS

Eismo apimtis Vokietijoje, ypač krovinių gabenimas, yra labai aukšto lygio, dėl savo centrinės vietos Europoje. Per pastaruosius kelis dešimtmečius, krovinių gabenimas pasikeitė į vežimą geležinkeliais, dėl federalinės vyriausybės, kuri įvedė rinkliavą dėl sunkvežimio variklio. Individualus kelių naudojimas padidėjo dėl palyginti didelio eismo intensyvumo su kitomis tautomis.Toliau didinti eismą tikimasi ir ateityje.

Vokietijos greitkeliuose neturi bendrųjų greičio ribų. Tačiau,yra paskelbtos ribosdėl daugelio pavojingų arba perpildyta ruožų, taip pat, kur vyksta didelis eismo triukšmas ar tarša kelia problemą.

Vokietijos vyriausybė turėjo problemų su priežiūra šalies keliuose, turėjo perorganizuoti rytinės porcijos transporto sistemą nuo Vokietijos susijungimo tarp Vokietijos Demokratinės Respublikos (Rytų Vokietija) ir Vokietijos Federacinės Respublikos (Vakarų Vokietija). Dėl šios priežasties , daugelis statybos projektų buvo atidėti į vakarus, ir energinga rekonstrukcija vyksta jau beveik 20 metų.

Vokietijoje yra apie 650.000 km kelių, iš kurių 231.000 km yra ne vietiniai keliai. Nacionalinės Vokietijos keliai yra vadinami Bundesstraßen (federaliniai keliai). Jų skaičių ir kaip jie atrodo paprastai gerai žino eismo dalyviai (geltonas stačiakampis su juodu rėmeliu parašytas juodais skaitmenimis). Bundesstraße yra dažnai vadinamas kaip "B", po jo seka numeris, pavyzdžiui, "B 1", vienas iš svarbiausių rytų-vakarų maršrutų. Svarbesni maršrutai turi mažesnius rodiklius. Nelyginiai numeriai yra paprastai taikomi į rytų-vakarų orientuotus kelius, ir net šiaurės-pietų maršrutų numeriai. Prie jo pridedamas "a" (alternatyva) arba "N" (naujas suderinimas), nurodyta apvadiniai maršrutai kaip "B 56n.

Sausumos ir transporto technologijos. (2015 m. Balandžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/sausumos-ir-transporto-technologijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:59