Savaitės mitybos raciono sudarymas


Sveikatos savarankiškas darbas. „Savaitės mitybos raciono sudarymas“. Tyrimo tikslas Nustatyti ar mano mityba yra gerai subalansuota, ar sunaudoju. Pakankamai vandens, kalorijų, organinių medžiagų baltymų, riebalų, angliavandenių. Pagal numatytas normas per parą reikėtų išgerti 1,5-2l vandens. Moterims per parą. Priklausomai nuo amžiaus ir fizinio aktyvumo reikėtų suvartoti nuo 1600 iki 2400 kcal. Išvados.


Mūsų amžiaus paaugliams prie 19-30amžiaus reikiamų kalorijų papildomai reikia pridėti dar 200kcal. Atitinkamai per parą reikia suvartoti ir organinių medžiagų:

Riebalai turi sudaryti iki 30% raciono kaloringumo, angliavandeniai 50-60%, baltymai 15%.

Per dieną išgeriu nepakankamai vandens, reikėtų išgerti apie 1,5-2l , o aš išgeriu 1l.

Suvartoju per mažai kalorijų (tik kelias dienas suvartojau jų pakankamai)

Manau mano mityba nėra gerai subalansuota, reikėtų sumažint baltymų kiekį, padidint angliavandenių ir riebalų kiekį, valgyti daugiau įvairių košių(grikių, manų, ryžių) Gerti daugiau vandens.

Savaitės mitybos raciono sudarymas. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/savaites-mitybos-raciono-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:06