Savojo kūno vaizdo vertinimas ir individualios programos rengimas


Kūno kultūros savarankiškas darbas.

Įvadas. Kūno sudėjimo tipas. Mano fizinis išsivystimas. Fizinio aktyvumo kontrolė. Individuali kūno formavimo programa. Išvados.


Savojo kūno vaizdo vertinimas ir individualios programos rengimas padeda žmogui sužinoti viską apie savo kūno sudėjimą. Ar svoris nėra per didelis arba per mažas. Be to taip pat tai padeda žmogui pasiekti norimų rezultatų.

Mano kūno sudėjimo tipas yra mezomorfė. Šiam kūno tipui save priskiriu todėl, kad esu vidutinio sudėjimo, tvirto kūno, turiu platesnius pečius, negu turi ektomorfai, be to man nėra sunku priaugti raumenų masės, o riebalų masė taip pat priauga nesunkiai. O Šiam kūnui būdinga didelė jėga ir iš prigimties stiprūs raumenys. Galima sakyti, tai yra visų išsvajotas aukso viduriukas.

Juosmens ir klubų santykis – tai  kūno formų rodiklis, kuris gali būti susietas su daugeliu sveikatos problemų bei ligų. Idealiausia, kai liemens ir klubų santykis yra žemesnis nei 95cm pas vyrus ir 80cm pas moteris, nes tai yra nutukimo pradžios riba ir sąlygoja didesnę riziką sirgti kai kuriomis ligomis. Pagal juosmens apimtis dar neperžiangiu 80cm ribos, reiškia dėl svorio nerimauti dar neturėčiau, bet pagal klubų apimtis matau, kad jau peržengiu 80cm ribą net 0,8cm. Reikėtų susimastyti ir šiektiek pakoreguoti savo valgiaraštį bei į savo dienotvakę įtraukti sporto programą bent tris kartus per savaitę, kad šiektiek numesčiau svorio ir išlyginčiau klubų apimties ribą, kad negrėstų jokie pavojai.

Savojo kūno vaizdo vertinimas ir individualios programos rengimas. (2017 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/savojo-kuno-vaizdo-vertinimas-ir-individualios-programos-rengimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 11:48