SEB bankas. Ekonominių pokyčių įtaka bankinių paslaugų vartotojų elgsenai SEB banke


Seb banko marketingas. Ab seb banko charakteristika veiklos. Bankines paslaugos. Pasitikejimas finansinemis institucijomis. Seb ekonominiu rodikliu charakteristika. Bankines temos aktualumas. Ab seb banko veiklos pokyčiai. Seb banko rinkodara. Seb ekonominė raida. Seb banko analize darbo aktualumas.

Bankininkystės kursinis darbas. Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojo tipų charakteristika. Vartotojų elgsenos modeliai. Vartotojų elgsena prieš ekonominius pokyčius. Vartotojų elgsena po ekonominių pokyčių. Darbo metodai ir priemonės. Tyrimo eigos pristatymas. Kokybinio dokumentų analizės metodo pagrindimas. Anketinės apklausos metodo analizės pagrindimas. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Vartotojų elgsenos kaitos tendencijos. Ab seb banko veiklos charakteristika. Ab seb banko vartotojų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas. Masinės gamybos, paskirstymo bei masinės komunikacijos sistemų tapsmas neveiksmingomis yra vienas iš svarbiausių pastarojo meto marketingo iššūkių. Šiuolaikinė marketingo aplinka reikalauja ne tik sukurti produktą ar pasiūlyti paslaugą, patraukliai ją įkainoti, padaryti prieinamą vartotojams, bet ir bendrauti su tiksliniais vartotojais bei perduoti jiems gerai apgalvotą ir suderintą informaciją. Informuoti ir skatinti esamus ar potencialius vartotojus galima įvairiomis komunikacijos priemonėmis ar jų deriniais, tačiau svarbiausia, kad visos priemonės veiktų suderintai. Lyginant su anksčiau vykusiais ekonomikos svyravimais tai, kas prasidėjo 2008 metais visame pasaulyje, ko gero galima pavadinti vienu iš didžiausių ir žiauriausių ekonomikos nuosmukių. Pasikeitusi situacija rinkoje bei sumažėjęs visuomenės pasitikėjimas finansinėmis institucijomis tapo rimtu iššūkiu bankams visame pasaulyje. Ab seb prezidentės ir vykdomojo komiteto pirmininkė falkengren a. (2009) teigia, kad visuomenės pasitikėjimas finansines paslaugas teikiančiomis institucijomis ryškiai sumažėjo po banko „lehman brothers“ bankroto, įvykusio 2008 metų rugsėjį. Ne išimtis ir ab seb bankas lietuvoje. Nors laikoma, jog pastarasis ekonomikos nuosmukis jau baigėsi, galima drąsiai teigti, jog niekada nebus taip kaip buvo prieš ekonomikos nuosmukį: finansinio pakilimo laikais sukurti verslo modeliai bei komunikacijos strategijos neužtikrins sėkmingos veiklos, nes ekonomikos nuosmukis ir jo pasekmės dar ilgai išliks žmonių mintyse. Dėl šios priežasties ekonomikos atsigavimo laikotarpiu svarbu ne tik siekti „išgyventi“, bet ir keistis kartu su besikeičiančia aplinka ir pritaikyti integruotos marketingo komunikacijos kompleksą taip, kad jis padėtų, prisitaikyti prie naujų iššūkių ir galimybių.

Darbo problema. Ekonomikos nuosmukis, kaip skelbia finansų ir verslo analitikai, baigėsi, tačiau konkurencija tarp komercinių bankų lietuvos rinkoje tik dar labiau suaktyvėjo. Norėdamas sėkmingai konkuruoti rinkoje ir pritraukti kuo daugiau klientų ab seb bankas turi sugebėti pritaikyti integruotos marketingo komunikacijos priemonių kompleksą prie pasikeitusių vartotojų poreikių bei lūkesčių ir susikurti patikimos ir socialiai atsakingos įvaizdį visuomenėje. Todėl šiame darbe siekiama išanalizuoti kaip pritaikyti ab seb banko integruotą marketingo komunikaciją prie pasikeitusių ekonominės aplinkos sąlygų.

SEB bankas. Ekonominių pokyčių įtaka bankinių paslaugų vartotojų elgsenai SEB banke. (2012 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/seb-bankas-ekonominiu-pokyciu-itaka-bankiniu-paslaugu-vartotoju-elgsenai-seb-banke.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:04