SEB banko etikos kodekso analizė


Bankininkystės analizė.

Etikos kodekso analizė. Aktualiausios vertybės siekiant padidinti profesijos pasitikėjimą visuomenėje Tęstinumas. Svarbiausios banko darbuotojo profesinės vertybės.


SEB banko etikos kodeksas priimtas 2011 metais, tebegalioja iki šių dienų. Jį galima rasti oficialiame SEB banko internetiniame puslapyje.

Banko Verslo etikos kodekse aprašomos pagrindinės vertybės, kuriomis vadovaujamasi kuriant ir palaikant verslo ryšius. Kodeksas padeda kurti ilgalaikius ryšius su klientais ir partneriais. Jame aprašyta kokia atsakomybė tenka darbuotojams, nurodomos kryptys, kaip kurti ir palaikyti verslo ryšius, pateikiamos gairės, kaip rasti išeitį galimose sudėtingose situacijose, pristatoma anoniminė informavimo sistema „whistleblowing“, kuri naudojama pranešti apie etikos kodekso pažeidimus.

Profesionalus SEB banko darbuotojas privalo veikti sąžiningai, rūpestingai ir atsakingai. Labai svarbu pažinti klientą, užmegzti ilgalaikius ryšius, rūpintis jo interesais atsižvelgti į jų finansinius poreikius. Stengtis teikti faktinę, teisingą, lengvai suprantamą informaciją, taip pat išvengti interesų konfliktų. Visus susitarimus su klientais tiksliai dokumentuoti. Banko darbuotojai yra skatinami mokytis vieniems iš kitų, dalintis patirtimi apie savo veiklos srityje priimtus sėkmingus sprendimus taip pat visur ir visada rūpintis SEB banko įvaizdžiu.

Bankas nevykdo ir netoleruoja tokios neteisėtos ir amoralios verslo praktikos kaip kyšininkavimas.

SEB banko etikos kodekso analizė. (2016 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/seb-banko-etikos-kodekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:24