SEB įvaizdžio analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Banko paslaugų vartotojai (tikslinė rinkaAB SEB banko tikslinė auditorija. AB SEB banko marketingo kompleksas. Organizacijos prekės ženklas ir jo pozicija rinkoje. Organizacijos kuriamo įvaizdžio apibrėžtis. Organizacijos įvaizdžio – identiteto – reputacijos tarpusavio priklausomybė. SEB banko identitetas. SEB banko įvaizdis. Apie SEB banko reputaciją. Bendrai. Organizacijos įvaizdį formuojančių veiksnių apžvalga ir jų įtakos įvaizdžiui vertinimas. Organizacijos korporatyvinio stiliaus analizė ir jo elementų įtaka įvaizdžio formavimui. Išvados. Šaltiniai.


Segmentavimą galima vykdyti įvairiai: pagal klientų geografinį pasiskirstymą (tinka ir verslo klientams); demografines charakteristikas; pagal klientų psichokultūrinius požymius; pagal elgesio specifiką (gyvenantys šia diena, avantiūristai, materialistai, siekiantys išsiskirti).

Prie demografinio segmentavimo priskirtume ir klientų skirstymą pagal amžių arba gyvenimo ciklą (angl. life-cycle), kuris remiasi prielaida, kad žmogus nuo pat gimimo iki mirties praeina keletą stadijų kur kiekvienoje būna aktualūs skirtingi dalykai. Bankų veiklos specifika leidžia identifikuoti savo klientus, nes jie privalo pateikti asmens dokumentą, o teiraudamiesi apie kreditą turi pateikti pažymas apie pajamas, darbovietę ir panašiai. Tereikia tik turėti pakankamai gerai tvarkomą klientų duomenų bazę. Pagal gyvenimo ciklo kriterijų išskiriamos šios privačių asmenų grupės:

•Jaunimas (16-22 metai). Tai studentai, kiti asmenys pirmą kartą pradedantys rimtai dirbti, tik pradedantys vedybinį gyvenimą. Kadangi ši klientų grupė yra labai mobili, mažai būna namie, dažnai būna nepastovūs viskame. Jiems aktualus pinigų pervedimas, trumpalaikės paskolos, paprasti ir pigūs taupymo variantai, paslaugos susijusios su turizmu. SEB bankas tokiems klientams siūlo (studentams ir abiturientams nemokamai) mokėjimo korteles, SEB Interneto paslaugą.

•Jauni žmonės, tik sukūrę šeimas (25-30 m.). Pirmą kartą savo lėšomis perkantys būstą ir kitus ilgo naudojimo daiktus. Jiems reikia bendros sutuoktinių sąskaitos, mokėjimo kortelių atsiskaitymams, trumpalaikių kreditų, tikslinių taupymo programų ir priemonių šeimos finansinio stabilumo užtikrinimui. Tokiems žmonėms SEB bankas siūlo investicinį gyvybės draudimą, SEB fondus, kreditus būstui pirkti.

•Šeimos (25-45 m.). Žmonės su pakankamu darbo stažu, bet apriboti finansinių galimybių. Jų didžiausi tikslai – esamų gyvenimo sąlygų gerinimas, šeimos finansų ateities apibrėžtumas, vaikų mokslai. Plačiai naudojasi vartojimo kreditais prekėms pirkti ir gyvenimo sąlygoms pagerinti, naudojasi taupymo priemonėmis tėvams ir vaikams, domisi investavimo būdais, nori konsultacijų apmokestinimo klausimais, neretai sprendžia palikimo (kurį gauna) klausimus. SEB banke tokie klientai gali naudotis kreditu be konkrečios paskirties nurodymo, kreditais būstui pirkti ir remontuoti, kaupiamuoju draudimu vaikų mokslams ar vedyboms.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (3773 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 71 KB
  • SEB įvaizdžio analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
SEB įvaizdžio analizė. (2015 m. Vasario 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/seb-ivaizdzio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:07