Segmentavimas, tikslinė rinka, pozicionavimas


Marketingo skaidrės.

Įvadas. Alus. Skonio daugiau nei. Sukurtas iš kilmingų apynių ir kruopščiai atrinkto. Geras skonis – tai vertybės išraiška. Nepriekištingas skonis. išvirti naudojamas trijų rūšių salyklas bei dviejų rūšių apyniai. Nesvarbu koks oras, geriau lauke, nei prie kompiuterio. Ieškantiems aštresnių pojūčių, mėgstantiems stipresnį. Nepriekaištingai balta puta ir gelsvas atspalvis stiklinėje vilioja atsigaivinti karštą vasaros dieną.  Išsaugojusi gilias aludarystės. Išskirtumui pajusti alui virti dedamas kvietinis arba karamelinis salyklas, kartais kukurūzai ir žirniai. Skirtas brandesnio amžiaus vartotojui, kuris domisi istorija, kultūra. Exlibris – bravoro filosofija, kuri atspindi meilę menui ir istorinį išskirtinumą. Norintiems stipraus ir itin stipraus, pagardinti kukurūzais ir žirniais. Tai, ką sugebame geriausiai!. Logotipe pavaizduotas jūrinis erelis – narsios jūreivystės simbolis. ].  Tai – pirmasis Lietuvos alus, sulaukęs tarptautinio pripažinimo. Jis išsiskiria saldoku skoniu ir įvairių gėlinių augalų aromatu. Su sodria puta. Prabangus, brangus, brandintas brendžio statinėse, išlaikytas, mėgstantiems prabangą, nepriekaištingą išvaizdą, skonį. Alus ir mūsų meilės vasara!. Logotipe pavaizduotas aludaris verdantis alų. Skirtas paprastiems, nuoširdiems, bendraujantiems vyrams , taip pat ir moterims. Alaus ir šokolado derinys skirtas gurmanams. Mėgstantiems dovanoti ar priimti dovanas. Nemėgstantiems alkoholio, vertinantiems sveikesnį gyvenimo būdą. Ko gero geriausias. Skirtas tiek jauniems, tiek pagyvenusiems vartotojams. Dar vienas žingsnis ekologiškumo link. Sukurtas visiškai suyrantis carlsberg alaus butelis. ABsoliutiems vyrams, kurie nori aukščiausio įvertinimo.


Sukurtas iš kilmingų apynių ir kruopščiai atrinkto salyklo. Skirtas veržliems, ieškantiems naujo potyrio gyvenime, norintiems bendrauti vyrams. susutikimams su draugais gamtoje, namie, bare.

Nepriekištingas skonis. Verta rinktis su draugais pabendravimui gamtoje, namie, bare.

Nepriekaištingai balta puta ir gelsvas atspalvis stiklinėje vilioja atsigaivinti karštą vasaros dieną, ar šaltą žiemos vakarą prie židinio.

 Išsaugojusi gilias aludarystės tradicijas, seniausias bravoras Lietuvoje nuo 1665 m.Logotipe pavaizduoti Ožiai nuo senų laikų yra aludarių simbolis. Manoma, kad kažkada alus buvo aukojamas dievui tokia išvaizda. Statinė – alaus atributas. violetinė spalva buvo tiesiog pasirinkta.

Skirtas brandesnio amžiaus vartotojui, kuris domisi istorija, kultūra. Turiningiems susitikimams su bendraminčiais, draugais geros muzikos vakaronėse, pasisėdėjimuose namuose, bare.

Norintiems stipraus ir itin stipraus, pagardinti kukurūzais ir žirniais.

Tai, ką sugebame geriausiai!Logotipe pavaizduotas jūrinis erelis – narsios jūreivystės simbolis. Dominuojanti geltona spalva, tai subrendę miežiai ir kviečiai.

Prabangus, brangus, brandintas brendžio statinėse, išlaikytas, mėgstantiems prabangą, nepriekaištingą išvaizdą, skonį. Pasisėdėjimams ir pokalbiams tarp rimtų, solidžių vyrų.

Skirtas paprastiems, nuoširdiems, bendraujantiems vyrams , taip pat ir moterims. Pasisėdėjimams, pabendravimams, naujoms pažintims.

Dar vienas žingsnis ekologiškumo link.

Carlsberg mokslininkai, bendradarbiaudami su kosmetikos gamintojais URTEGAARDEN Carlsberg sukūrė grožio produktų seriją vyrams - alaus grožį.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Sandra
  • 52 puslapiai (700 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 34816 KB
  • Segmentavimas, tikslinė rinka, pozicionavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Segmentavimas, tikslinė rinka, pozicionavimas. (2017 m. Spalio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/segmentavimas-tiksline-rinka-pozicionavimas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 15:21