Segmentavimas


Vadybos namų darbas. Segmentavimo reikšmė ir taikymas reklamoje. Įvadas. Segmentavimo strategija. Pagrindiniai rinkos segmentavimo principai. Demografiniai faktoriai. Psichografiniai faktoriai. Elgesio ypatybių faktoriai. Pagrindiniai pramonės paskirties prekių rinkų segmentavimo principai. Tikslinių rinkos segmentų atranka. Reklamos strategija. Reklamos kampanijos tikslų bei efektyvumo kriterijų pasirinkimas. Reklamos uždaviniai. Kuo tai naudinga reklamai. Reklamos klasifikavimas. Reklamos klasifikavimas pagal teritoriją. Reklamos klasifikavimas pagal skleidimo priemones. Reklamos klasifikavimas pagal funkcijas ir tikslus. Segemntavimas reklamoje. Išvados. Literatūra.


Žinoma, visi skirstymai yra sąlygiški, bet kiekvienas jų turi tam tikrą prasmę ir vertę. Žmonių grupių studijavimas vertingas ne dėl paties proceso įdomumo, bet todėl, kad padeda aiškiau suprasti realias žmonių reikmes ir poreikius. Tą patį žmogų dažniausiai galima priskirti kelioms grupėms. Bet tam tikri vienos grupės požymiai dominuoja. Taigi, reklamos davėjas gali susieti visus tuos įvairius skirtumus į vieną reikmių ir poreikių suvestinę.

Nors vartotojų grupių tyrimas nėra ideali priemonė nustatyti jų reikmes ir poreikius, bet gaunami gana reikšmingi rezultatai, kuriais gali būti suinteresuoti prekių gamintojai. Tarkim reklamoje, skirtoje žmonėms su aukštesniu išsilavinimu, turi būti daugiau faktų, daugiau informacijos, daugiau pagrindimo. Todėl reklamos kampanija turi būti kuriama kreipiantis į tam tikrą vartotojų tipą, priklausomai nuo prekės pobūdžio ir paskirties.

Vartotojo elgesys rinkoje priklauso nuo daugelio dalykų, pagal kuriuos jie ir skirstomi į atitinkamus segmentus. Tam turi įtakos demografiniai požymiai, vartotojų socialinė grupė, psichologiniais aspektai ir kt. Todėl siekiant kad reklama būtų „išgirsta“, smulkiai išanalizuojami visi tiksalinės auditorijos bruožai, pagal kuriuos atitinkamai kuriama reklama vartotojui.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2013 m.
  • 20 puslapių (5792 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Segmentavimas
    9 - 3 balsai (-ų)
Segmentavimas. (2013 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/segmentavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:30