Šeimos ir mokyklos pedagogika Klasės auklėtojas


Pedagogikos referatas. Įvadas. Svarbiausios vaiko ugdymo institucijos. Valstybinėje švietimo strategijoje. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimas. Pradinės mokyklos mokytojams. Klasės auklėtojų, darbo pagrindinis tikslas. Sėkmė priklauso nuo klasės auklėtojo. Bendravimo ir bendradarbiavimo. Su tėvais būdai ir formos. Vienas iš svarbiausių mokyklos uždavinių. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo problema. Išvados. Klasės auklėtojas. Klasės vadovo ir šeimos bendradarbiavimo formų. Klasės vadovo ir šeimos bendradarbiavimo sėkmė.


ugdymas ir vaiko socializacijos proceso garantija. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, turime išsikelti sau uždavinius:

Taikantis prie gana įtempto gyvenimo būdo arba tiesiog apsileidusiems tėvams dėl kitų priežasčių daugeliui šeimų nepakanka laiko skirti reikalingo vaikui dėmesio, bendravimo, rūpinimosi juo. Kas ypatingai svarbu vaikui. Be to šeima yra per maža grupelė, kuri galėtų spręsti visas kylančias problemas su jų vaikais. Todėl vaiko socializacijai tarpininkauja ir mokykla. Kad galėtume padėti šeimai, turime sugebėti tai daryti, bei turėti tam tikrų pedagogams reikalingų savybių, charakterio bruožų ir pan. C. Sutton (1999) išskiria keturis itin reikšmingus bendravimo sugebėjimus, reikalingus pedagogui dirbant su šeima:

Šeimų yra įvairių: darnių, rizikos grupės, asocialių, problematiškų ir kt. Todėl pedagogas turi sugebėti bendrauti su įvairiomis šeimomis ir jų nariais. Yra daugybė bendravimo bei bendradarbiavimo formų.

kviesti tėvus aktyviai dalyvauti organizuojamuose vasaros stovyklose ir kitoje veikloje.

Atlikdami šį darbą susipažinau, darbo su šeima bendravimo bei bendradarbiavimo formomis. Formų pasirinkimą lemia kiekvienos švietimo įstaigos susikurtos nuostatos, taisyklės, visuomenės požiūris į mokyklą, klasės bendruomenės narių poreikiai, tradicijos, prioritetai.

Sėkmingas mokyklos bendradarbiavimas priklauso nuo pedagogų gebėjimų bei noro įtraukti tėvus į jų vaikų ugdymąsi. Kad bendradarbiavimas būtų sėkmingas, svarbu, kad:

1. Pedagogai ir tėvai suvoktų vaiko ugdymosi svarbą bei žinotų dažniausias jų ugdymo klaidas;

2. Pedagogai pripažintų tėvus kaip lygiaverčius jaunosios kartos auklėjimo proceso partnerius;

5. Pedagogai padėtų tėvams susiorientuoti masiniame įvairiausios informacijos sraute, skleistų bei priimtų naudingą informaciją;

Vienas iš pagrindinių mokyklos pedagogų uždavinių įtikinti tėvus, kad jie mokykloje yra ne svečiai, o bendruomenės nariai siekiantys padėti, aktyviai dalyvaujantys jaunosios kartos ugdymo procese, teikiantys bei priimantys reikalingą informaciją.

  • Pedagogika Referatai
  • 2014 m.
  • 7 puslapiai (1578 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Šeimos ir mokyklos pedagogika Klasės auklėtojas
    10 - 7 balsai (-ų)
Šeimos ir mokyklos pedagogika Klasės auklėtojas. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/seimos-ir-mokyklos-pedagogika-klases-aukletojas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:09