Sėkmingų organizacijų teorija (starbucks)


Vadybos skaidrės. Starbucks. Sėkmingų organizacijų teorija. Didžiausias kavinių tinklas. Apie „Starbucks“. „Starbucks“ raida. Sėkmingų organizacijų teorija. Struktūra ir sistemos. Personalas. Strategija, stilius, sugebėjimai. Išvados. Dream more than others think practical. Expect more than others think possible. Care more than others think wise.”


„Starbucks“ korporacija (angl. Starbucks Corporation) – kavinių tinklas, 1971 m. įkurtas JAV. Šiuo metu tai didžiausias kavinių tinklas pasaulyje, kuris vis dar sparčiai plečiasi.

Starbucks aktyviai bendradarbiauja su galybe kitų sėkmingų korporacijų.

Bendradarbiaudama su Pepsi, Starbucks išleido vieną populiariausių pasaulyje šaltųjų kavos gėrimų – Starbucks Frappuccino.

Dabar „Starbucks“ kompanija vienija 20 366 kavines 61 šalyje.

1987 m. Howardas nupirko „Starbucks“ įmonę iš buvusių darbdavių.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (211 žodžių)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 19009 KB
  • Sėkmingų organizacijų teorija (starbucks)
    10 - 4 balsai (-ų)
Sėkmingų organizacijų teorija (starbucks). (2014 m. Lapkričio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/sekmingu-organizaciju-teorija-starbucks.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:03