Seminaro įvedimas į rinką


Vadybos tyrimas. Įvadas. Paslauga, reklama, seminarai ir reklamos priemonių rūšys. Uab „ekspozicijų centras” reklamos priemonių parinkimas. Tyrimo metodai. UAB “Ekspozicijų centras” pristatymas. Tyrimo rezultatai. Projektinė dalis (uab „ekspozicijų centras”). Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Šio tyrimo rezultatai bus naudingi UAB “Ekspozicijų centras” vadovybei ir kitoms verslo įmonėms, įvedant į rinką seminarų rengimo paslaugą, pasitelkiant reklamos priemones.

Esama situacija. Nežinoma kokiomis reklamos priemonėmis informuoti vartotojus apie UAB “Ekspozicijų centras” į rinką įvedamą seminarų organizavimo paslaugą.

Norima situacija. Ištirti kokiomis reklamos priemonėmis informuoti vartotojus apie UAB “Ekspozicijų centras” į rinką įvedamą seminarų organizavimo paslaugą.

Tyrimo tikslas. Nustatyti tinkamiausias reklamos priemones įvedant į rinką seminarų organizavimo paslaugą UAB “Ekspozicijų centras”.

Tyrimo uždaviniai.

1.Pateikti paslaugos, seminarų, reklamos sampratas bei reklamos priemonių rūšys.

2.Ištirti reklamos priemonių naudojimo galimybes UAB “Ekspozicijų centras”.

3.Pateikti pasiūlymus kokias reklamos priemones naudoti įvedant į rinką seminarų organizavimo paslaugą UAB “Ekspozicijų centras”.

Taikyti tyrimo metodai. UAB “Ekspozicijų centras” reklamos priemonių parinkimas įvedant į rinką seminarų organizavimo paslaugą tyrime naudojami šie tyrimo metodai:

1. giluminis interviu;

2. projekcinės technikos;

3. apklausa (anketavimas).

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 32 puslapiai (5313 žodžių)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 144 KB
  • Seminaro įvedimas į rinką
    10 - 2 balsai (-ų)
Seminaro įvedimas į rinką. (2013 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/seminaro-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:24