Sensoriai šiuolaikiniuose automobiliiuose


Mechanikos referatas. Sensoriai šiuolaikiniuose automobiliiuose.


Šis sensorius reaguoja į aušinimo skysčio temperatūros pasikeitimus. Pagal aušinimo skysčio temperatūros matavimus elektroninis kompiuterinis modulis nustato vidutinę variklio temperatūrą. Šis sensorius montuojamas priešais termostatą, aušinimo skysčio kanale(perėjime) į aušinimo radiatorių. Daviklio vienas kontaktas jungiamas prie THW gnybto esančio elektroniniame kompiuteriniame modulyje, kuris formuoja tam tikro dydžio nuolatinę įtampą. Toliau sensoriumi tekėdama sukurtoji srovė yra priklausoma nuo termorezistoriaus, elemento, kurio varža priklauso nuo temperatūros. Gnybte E2 įtampa yra matuojama ir lyginama su THW, kuri yra pastovi. E2 įtampa kinta priklausomai nuo termorezistoriaus varžos dydžio. E1 gnybtas yra prijungiamas prie automobilio korpuso.

2.3. IŠMETAMŲJŲ DUJŲ GRAŽINAMŲ ATGAL Į DEGIMO KAMERĄ TEMPERATŪROS MATUOKLIS (EGR)

Matuojamas galimas įtampų diapazonas(Matuojama sensoriaus varžos priklausomybė nuo temperatūros).

  • Mechanika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1788 žodžiai)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 393 KB
  • Sensoriai šiuolaikiniuose automobiliiuose
    10 - 5 balsai (-ų)
Sensoriai šiuolaikiniuose automobiliiuose. (2015 m. Birželio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/sensoriai-siuolaikiniuose-automobiliiuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:38