Senukai pardavimų skatinimo strategijų analizė


Pardavimų skatinimo priemonės senukai. Senukai swot.

Vadybos savarankiškas darbas. Uab „Senukų prekybos centras“ pardavimų skatinimo strategijų analizė. Įvadas. Pardavimų skatinimas. Išpardavimai, nuolaidos, nukainavimai. Lojalumo schemos. Kuponai/grupiniai apsipirkimai. Loterijos ir konkursai. Prezentacijos bei degustacijos. Prekių patobulinimas. Pardavimų skatinimo strategijos naudojamos uab „senukų prekybos centras“. Prekybos centras „senukai“. Naudojamos pardavimų skatinimo strategijos. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Pardavimų skatinimo strategijos šiomis dienomis įžvelgiamos beveik visose įmonėse. Šiais konkurencingais laikais uždirbti gali tik tas, kuris naudos tinkamai parinktą pardavimų skatinimo strategiją, kuris negailės pinigų reklamai, lankstinukams, lojalumo programų ivedimams, kuponams, bei darys akcijas parduodant prekes mažesniu antkainiu, bet gaunant didesnes pajamas, kadangi prekių bus parduodama daugiau, ir bus pritraukta klientų. Akcijos bei nuolaidos labai pritraukia pirkėjų dėmesį.

Norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, reikia ieškoti naujų inovacijų ieškant įmonei tinkamos pardavimų skatinimo strategijos. Teisingai parinkta pardavimų skatinimo strategija yra kelias į sėkmingą įmonės veiklą.

Senukai pardavimų skatinimo strategijų analizė. (2013 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/senukai-pardavimu-skatinimo-strategiju-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:52