Seo naudojimas įmonės konkurencingumui didinti


Ekonomikos kursinis darbas.

Seo naudojimas įmonės konkurencingumui didinti. Paieškos sistemos. Tikroji paieškos užklausa. Organiai SERP aukcionai –. Mokami SERP aukcionai. SEO klasifikavimas bei įtaką darantys veiksniai. Baltosios skrybėlės SEO. Juodosios skrybėlės SEO. Vidaus veiksniai lemiantys reitingavimą. Išorės veiksniai lemiantys reitingavimą. SEO taikymo įmonės konkurencingumui didinti žingsniai. Rinkos analizė. Interneto svetainės analizė. Interneto svetainės turinio analizė. Registracija kataloguose , paieškos sistemose. Seo kaina. Legalūs ir nelegalūs SEO Baltosios skrybėlės SEO. Svetainės puslapio vidaus ir išorės optimizavimas. Paieškos rezultatų reitingas SERP. Paieškos varikliai , kurių rezultatus SEO optimizuoja. Svetainės reitingavimas ir optimizavimas paieškos sistemoje. Trys pagrindiniai komponentai SERP. Pagrindinės SEO proceso dalys ir jų svarba. Rinkos anlizė. Svetainės registracija kataloguose , paieškos sistemose. Literatūros sąrašas.


Internetinių puslapių bei preikų ar paslaugų, kurias jie siūlo, populiarumas dažniausiai vertinamas pagal unikalių bei grįžtančiųjų lankytojų įmonės internetinėje svetainėje skaičių. Svetainės populiarumui bei matomumui padidinti naudojantis paieškų sistemų pagalba pagrinde naudojami du būdai – PPC (Pay-per-click) bei SEO (Search Engine Optimization). PPC reklama dažniausiai yra tekstinės nuorodos į puslapį, pateikiamos šalia paieškos rezultatų. Už šią reklamą užsakovas moka priklausomai nuo paspaudimų ant šių nuorodų skaičiaus. SEO – tai optimizavimas paieškos sistemoms. Tai procesas (darbai), kurių tikslas – konkrečios internetinės svetainės reitingo iškėlimas pagal raktinius žodžius paieškos rezultatuose. Svarbu akcentuoti tai, kad SEO – tai ne programa ar konkretus dalykas – tai kryptingas konkrečių veiksmų atlikimas, padedantis vartotojams surasti prekių ar paslaugų pardavėjus, tiksliausiai atitinkančius jų lūkesčius. Paieškos sistemose rezultatai rikiuojami pagal SERP reitingus, kuriuos kiekviena paieškos sistema įvertina individualiai pagal svetainės turinį ir užklausos pobūdį.

4. Išsiaiškinti kaip pritraukti daugiau lankytojų arba potencialių klientų į įmonės internetinę svetainę ir taip padidinti įmonės konkurencingumą

Didžioji ir pagrindinė dalis lankytojų į svetainę ateina naudodamasi paieškos sistemas, todėl kelti svetainės reitingą paieškos sistemoje reikia atidžiai ir kryptingai. Svetainės pozicijų analizė paieškos sistemoje yra labai svarbus darbas, nes kuo aukštesnė svetainės pozicija tuo didesnė tikimybė sulaukti lankytojų būtent Jūsų svetainėje, o ne konkurento. Paieškos sistemos tokios kaip Google, Yahoo! ir Bing , gali būti skirtingų rūšių: konteksto, algoritmų ar organinių paieškos aukcionų, taip pat rėmėjų aukcionų, nuotraukų, vaizdų, žemėlapių, apibrėžimų, vaizdo įrašų.

Paieškos rezultatai yra vertinami bei pateikiami pagal paieškos reitingą. Šis reitingas įvertina kiek tiksliai pateikiamos internetinės svetainės atitinka paiešką pagal jūsų įvestą raktažodį. Rezultatai paprastai apima elementus su pavadinimais sąrašą ir turi trumpą aprašymą, rodantį, kuris raktažodis atitiko užklausą, tuomet paieškos rezultatas nukreipia Jus į pilną puslapio versiją.

Baidu – antra pagal populiarumą paieškos sistema, populiariausia azijos šalyse, kituose žemynuose praktiškai nenaudojama. Jos rinkos dalis apima apie septyniolika procentų.

YAHOO! - tai amerikiečių interneto corporacija, kuri randasi Sunnyvale, Kalifornijoje. Ji daugiausiai naudojama Amerikoje, tačiau bendroje pasaulinėje rinkoje užima vos apie septynis procentus. Paskutiniais duomenimis Yahoo per mėnesį aplanko apie 700 milijonų lankytojų.

BING - kompanijos Microsoft sukurta paieškos sistema, kurią stengiamasi susieti su daugeliu Microsoft programinės įrangos paketo programų taip siekiant padidinti jos populiarumą, tačiau jos naudojimas išlieka nedidelis.

Šiuo metu paieškos sistemos ir internetiniai tinklapiai yra tik viena iš nedaugelio sudėtinių dalių kurios sudaro internetines informacines technologijas. Daugelis kompanijų ir įmonių turi internetines svetaines, bet tikrai ne visos žino ir pilnai sugeba jas išnaudoti klientams pritraukti ir sudominti. Kuriant internetinę svetainę, svarbu kad ji ne tik būtų tvarkinga, lengvai suprantama ir ja lengva būtų naudotis, bet ir pritrauktų lankytojus, kitaip tariant potencialius klientus. Kokia gi bebūtų svetainė, gražiai, stilingai ir funkcionaliai sukurta, be vidinės ir išorinės optimizacijos ji nepritrauks optimalaus lankytojų srauto. Todėl vienas iš svarbių faktorių kuriant metodus svetainės optimizavimui yra paieškos sistemų algoritmų analizavimas, nes remiantis jais kuriami SEO-optimizacijos algoritmai ir tobulinami tinklapiai. SEO - optimizavimu vadinamas procesas, kuriuo siekiama įgyvendinti visus paieškos sistemos reikalavimus. Tyrimai parodė, jog absoliuti dauguma vartotojų atlikdami paiešką paspaudžia ant nuorodų, pateikiamų pirmajame paieškos puslapyje, kai net 80% vartotojų apsiriboja primaisiais trim paieškos rezultatais (Malaga. R, 2010). Tinklaveikos svarbai versle vis didėjant, SEO vaidmuo tapo itin svarbus – didžiausios pasaulio SEO paslaugų įmonės savo paslaugas, parduodamas itin didelės korporacijoms, įkainoja penkiaženklėmis dolerių sumomis per mėnesį. (Bauer, R. 2009) Todėl yra būtina išanalizuoti vidinius ir išorinius optimizavimo metodus, kurie yra grindžiami tyrimais analizuojant paieškos sistemų veikimo ir rūšiavimo principus.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (3055 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 118 KB
  • Seo naudojimas įmonės konkurencingumui didinti
    10 - 10 balsai (-ų)
Seo naudojimas įmonės konkurencingumui didinti. (2016 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/seo-naudojimas-imones-konkurencingumui-didinti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:43