Serviso kūrimas


Transporto kursinis darbas.

Įvadas. Projekto aprašymas. Steigiamos įmonės informacija. Įmonės forma. Steigėjai. Įmonės rekvizitai. Rinkodaros strategija. Sektoriaus pestel analizė. UAB „Prius“ ssgg analizė. Konkurentai. Vartotojai. T Motyvacinės sistemos parinkimas. Finansinis planas. Darbuotojų darbo užmokesčio skaičiavimas. Įmonės turtas ir jo nusidėvėjimas. Kitos išlaidos. Projekto sąmata. Lūžio taškas. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo tikslas – Naujo serviso kūrimas ir versle parengiamos veikiančios įmonės UAB „Prius“ pirmų metų veiklos strategija.

Ši idėja gimė, kai mano automobilis buvo sutvarkytas ne kokybiškai, po variklio buvo detalių kurios nebuvo pritvirtintos kaip turėtų būti. O pamačius purviną automobilio saloną likau visai nepatenkintas tokiu bjauriu aptarnavimu. Tada gimė idėja įkurti servisą, kuris teiktų kokybiškas paslaugas ir po kurių automobilis būtu paruoštas važiuoti į bet koki svarbų susitikimą o ne į plovyklą ar vėl į servisą. Sukūrus verslo planą pradėjome ieškoti strategiškai geros vietos, kur aplink būtų plačiai apgyvendinta gyventojų. Tuomet pradėjome analizuoti rinkodaros strategija. Sukūrėme PESTeL ir SSGG analizes. Išsiaiškinome kas yra didžiausi konkurentai ir, žinoma, ištyrėme vartotojų rinką pagal gaunamas pajamas šalia esančių autoservisų. Suradome patikimus, kokybiškų detalių tiekėjus, kurių dalis pardavę galėsime gauti šiek tiek pelno. Sukūrėme matricinės valdymo struktūros planą. Parengus autoserviso planą, apskaičiavome darbuotojų skaičių ir aprašėme jų užimamas pareigas. Parengėme įmonės darbuotojų valdymo motyvacinę sistemą. Parengus finansinį planą apskaičiavome darbuotojų darbo užmokestį ir apskaičiavome įvairias išlaidas ir taip galėjome gauti projekto sąmatas.

Modernizuotis - sukurti modernią netinkamų eksploatuoti transporto priemonių stovėjimo aikštelę.

Plėsti asortimentą - pateikti klientui didžiausią naudotų ir naujų automobilio dalių pasirinkimą visų markių lengviesiems automobiliams.

Lyderiavimas - per dvejus metus tapti rimta konkurente (pagal gaunamas pajamas) Vilniaus regione.

Mūsų įmonės steigėjai Aleksandras Guščinas ir Deivis Dromantas. Kiekvienas iš jų turi po 50% akcijų.

Ekonominiai veiksniai – darbo užmokesčio dydis, valiutos stiprumas, gyventojų santaupos, infliacija, laisvųjų ekonominių zonų plėtra.

Socialiniai, kultūriniai veiksniai – polinkis keliauti, klientų pažiūra į autoservisus.

Ekologiniai veiksniai – reikalavimai ir normatyvai ekologijos srityje, požiūrio į ekologiją kaita.

Aukšti ES šalių reikalavimai šia veikla užsiimančioms įmonėms. Jų galimos pataisos kai kurioms įmonėms gali būti lemtingos

Blogėjanti muitų politika mūsų atžvilgiu Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje , Kazachstane

ES parama LT įmonėms, užsiimančiomis automobilių utilizaciją teoriškai įmanoma, praktiškai sunkiai pasiekiama

Kokybiškos autodetalės parduodamos pakartotinai. Jos gerokai pigesnės, nei naujos. Tokiu būdu mažinama gamtos aplinkos tarša.

Politinė – teisinė aplinka. Politinė aplinka įmonėje yra gan stabili. Negresia politiniai ar kariniai perversmai. Tačiau mokesčiai yra gan aukšti. Svarbu pabrėžti, kad šia veikla užsiimančioms ES šalių įmonėms keliami labai aukšti reikalavimai. Šių reikalavimų galimos pataisos kai kurioms įmonėms gali būti lemtingos, kadangi silpnesnės bei mažesnės įmonės tiesiog jų negalės bei neturės galimybės įvykdyti.

LR galioja parduodamų autodetalių ženklinimo ir kainų nurodymo taisyklės, kurių sąžiningai laikytis, prekiaujant dėvėtomis autodetalėmis, tikrai nėra paprasta. Papildomi mokesčiai prekėms iš trečių šalių saugo rinką, kad į ją nepatektų labai pigūs pakaitalai. Bet blogėjanti muitų politika kelia nerimą. ES parama LT įmonėms, užsiimančiomis automobilių utilizacija, teoriškai įmanoma, praktiškai sunkiai pasiekiama.

Vyriausybės politika aplinkosaugos srityje nėra labai palanki automobilių demontavimo verslui. Remiantis galiojančiais įstatymais griežčiau yra reglamentuojamas šis verslas nei tuos automobilius įvežančių įmonių veikla. Įmonės, importuojančios į šalį naudotus automobilius, laikomos teigiamais rinkos dalyviais ir jų veikla aplinkosaugos inspektoriai visai nesidomi (pvz. kiek ir kokių automobilių jie importavo, kam ir už kiek pardavė netinkamas eksploatuoti transporto priemones ir pan.). Tuo metu demontavimo įmonės yra atsakingos ir privalo pateikti ataskaitas už visas automobilio sudėtines dalis bei pavojingas atliekas, kurių net nebuvo po avarijos išardomame automobilyje.

Serviso kūrimas . (2017 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/serviso-kurimas.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 20 d. 17:41