Šešėlių teatras skaidrės


Pedagogikos skaidrės.

Šešėlių teatro kūrimasir. panaudojimas ikimokyklinio amžiaus vaikų vaidinimuose. Scenelės kūrimas. Ugdymas drama. Savarankiškas darbas. Įvadas. Šešėlių teatras. Judančių šešėlių menas. Ištakos. Ko reikia šešėlių teatrui? Šešėlių teatro porūšiai. Visiškai šešėlinis spektaklis. Iš dalies šešėlinis spektaklis. Šešėlių teatro trūkumai. Metodinės. rekomendacijos. Šešėlių teatro ekranas. Scenos apšvietimas. Figūrėlių- personažų. valdymas. Figūrėlių- personažų valdymas. Kai veikia žmonių siluetai. Pirštų kombinacijos. Išskirtinumas iš kitų lėlių teatro rūšių. Ugdomasis poveikis. „Ankstyvukų“šešėlių teatras. Trimečių šešėlių teatras. Keturmečių šešėlių teatras. Penkiamečių šešėlių teatras. Priešmokyklinukų šešėlių teatras. Išvados. Scenelės kūrimas. Literatūta.


Šešėlių teatro kūrimasirpanaudojimas ikimokyklinio amžiaus vaikų vaidinimuose.Scenelės kūrimas Ugdymas drama Savarankiškas darbas.

Darbo tikslas – susipažinti su šešėlių teatro rūšimi, kūrimo bei panaudojimo galimybėmis ikimokyklinio amžiaus vaikų vaidinimuose. Uždaviniai : Susipažinti su šešėlių teatro specifika; Atskleisti šešėlių teatro kūrimo ypatumus; Išsiaiškinti šešėlių teatro panaudojimo galimybes vaikų darželyje; Sukurti scenelę šešėlių teatrui.

Tai – labai savita lėlių teatro rūšis: Turi labai senas tradicijas, bei ypatingą galią veikti žmonių sielas; Be galo vaizdinga ir paliekanti gilų įspūdį; Savyje derina galimybę vaidinti balsu, jausti muzikos ritmą, valdyti lėlę ir per ją atskleisti šio pasaulio tikrovę; Neperkrauta, tačiau patraukianti savo paslaptingumu, žadina vaikų vaizduotę, skatina jų kūrybiškumą, bei leidžia praverti duris į fantastišką kūrybos pasaulį.

Šešėlių teatro spektaklis gali būti: Visiškai šešėlinis – visas spektaklis paremtas šešėlių teatru, iš dalies šešėlinis – šešėlių teatras naudojamas šalia kitų teatrinės raiškos priemonių.

Šešėlių teatras labai sąlygiškas: Jame nėra perspektyvos, neegzistuoja scenos erdvė, vienu metu negali pasirodyti daug personažų, figūrėlės statiškos, t.y. nejudrios, sunku pakeisti jų pozą, padėtį, apgręžti,personažai lieka toje pozoje, kurioje padaryti. Tą būtina įvertinti renkantis literatūrinį kūrinį spektakliui, kuriame figūros praeina, sustoja, kalba, išeina.

Atskiras, sunkiau suvaidinamas scenas galima pakeisti kitomis, neiškreipiant siužeto, perskaityti nerodant veiksmo arba visiškai praleisti; Padaryti keletą to paties personažo pozų ar padėčių; Pakeisti vieną siluetą kitu galima tada, kai vienas išeina arba pasislepia už didesnio; Statiškumą galima griauti papildant siluetą kitomis dalimis, pvz.: sėdasi, o iš fotelio rodomos ištiestos kojos;.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (2182 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1013 KB
  • Šešėlių teatras skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Šešėlių teatras skaidrės. (2016 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/seseliu-teatras-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:42