Šiandienos ikimokyklinį ugdymą formuojančios teorijos


Pedagogikos konspektas. Šiandienos ikimokyklinį ugdymą formuojančios teorijos. Teorija. Atstovas/ai. Teorijos ypatybės. Kuo panašios? Trumpai. Humanistinė. Psichoanalizės. Psichosocialinė. Kognityvinė. Sociokultūrinė. Intelektų įvairovės.


Kūdikis pažįsta pasaulį tyrinėdamas per burną.Svarbi lytinė identifikacija – pasijusti berniuku ar mergaite.Mėgdžiodamas periima vyr. arba mot. elgesį.Mylėti vaiką ir tenkinti svarbiausius jo poreikius.Kai bendraujama šiltai ir artimai vaikas išmoksta mylėti ir būti priklausomas.

Vaikas įgyja pasitikėjimą, jei gali būti iniciatyvus ir veiklus, o jei yra dažnai kritikuojamas- jaučia kaltę.Vaikas renkasi pats, ką jam daryti: ekspermentuoja, tyrinėja.Tyrinėdamas taisykles ugdo savikontrolę.Leidimo ir draudimo santykis(50:50)

  • Pedagogika Konspektai
  • 2014 m.
  • 1 puslapis (263 žodžiai)
  • Pedagogikos konspektai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Šiandienos ikimokyklinį ugdymą formuojančios teorijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Šiandienos ikimokyklinį ugdymą formuojančios teorijos. (2014 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/siandienos-ikimokyklini-ugdyma-formuojancios-teorijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:12