Šiaurietiškas vaikščiojimas skaidrės


Sveikatos skaidrės. Tikslas Plačiau supažindinti su šiaurietišku vaikščiojimu. Įvadas Šiaurietiškas ėjimas (Nordic Walking) kilęs iš Suomijos. Svarbiausias dalykas šiaurietiškame ėjime - teisingai pasirinkti šiaurietiško ėjimo lazdas. Lengviausiai žmones apgaunami internetinėse parduotuvėse. Šiaurietiško ėjimo technika. Lazdos pristatymas (įsmeigimas). Jei žingsnis sportinis, greitas - lazda smeigiama arčiau priekinės kojos. Smeigiant lazdą, alkūnė turi būti vos sulenkta. Lazdą reikia laikyti delnu apimant rankeną. Tempimo fazė. Kūnas palinksta pirmyn, tik įsmeigus lazdą ranka atpalaiduojama. Stūmimo fazė. Ši fazė prasideda rankai maždaug pasiekus klubo aukštį. Nykštys ir. Žastas pastumia viršutinę kūno dalį pirmyn. Galiausiai ištiesta ranka ir lazda sudaro vientisą liniją. Geros technikos požymis - kojos pastatymas pirmyn taip. Žingsnio ilgis. Klausimas, keliantis daugiausiai diskusijų – koks turi būti žingsnio ilgis. Pėdos judesys. Šiaurietiško ėjimo. Taip pat rekomenduojama atlikti ir užbaigimo pratimus treniruotės pabaigoje. Pagrindiniai šiaurietiško ėjimo privalumai. Lengvai išmokstamas iki 30% mažiau apkrauna judėjimo aparatą. Šiaurietiško vaikščiojimo poveikis žmogaus organizmui. Lieknina padidina plaučių tūrį iki 30%. Išvados Apibendrinant galime teigti.


Tikslas: Plačiau supažindinti su šiaurietišku vaikščiojimu. Uždaviniai: Išaiškinti šiaurietiško ėjimo techniką; Aptarti pagrindinius šiaurietiško ėjimo privalumus; Išanalizuoti šiaurietiško ėjimo nauda žmogaus organizmui.  .

Jei žingsnis sportinis, greitas - lazda smeigiama arčiau priekinės kojos.

Šiaurietiško ėjimo teorijos pagrindus ir bazinius ėjimo įgūdžius dirbdami su instruktoriumi galima įgyti per 1-2 valandas. Prieš šiaurietišką ėjimą lazdomis rekomenduojamą padaryti apšilimą.

Lieknina; padidina plaučių tūrį iki 30%; gerina maksimalų deguonies pasisavinimą; stiprina širdies raumenį; mažina kraujospūdį; sumažina širdies infarkto tikimybę; gerina kraujo tekėjimo savybes; didina viso kūno raumenis; padeda išsaugoti taisiklinga laikysena; stiprina kaulų struktūrą; sumažina streso hormonų kiekį; reguliuoja žarnyno veiklą; stiprina imuninę sistemą; stiprina pasitikėjimą savimi...

  • Sveikata Skaidrės
  • 2015 m.
  • 29 puslapiai (1014 žodžių)
  • Universitetas
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 3166 KB
  • Šiaurietiškas vaikščiojimas skaidrės
    10 - 7 balsai (-ų)
Šiaurietiškas vaikščiojimas skaidrės. (2015 m. Kovo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/siaurietiskas-vaiksciojimas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:27