Šiaurietiškas vaikščiojimas


Kūno kultūros referatas. Darbo tikslas bei uždaviniai. Įvadas. Šiaurietiško ėjimo technika. Lazdos įsmeigimas. Tempimo fazė. Stūmimo fazė. Atsispyrimo fazė. Žingsnio ilgis. Pagrindiniai šiaurietiško ėjimo privalumai. Šiaurietiško vaikščiojimo poveikis žmogaus organizmui. Išvados. Naudota literatūra.


Tikslas: plačiau susipažinti su Šiaurietišku Vaikščiojimu.

Uždaviniai:

1)Išaiškinti šiaurietiško ėjimo techniką;

2)Aptarti pagrindinius šiaurietiško ėjimo privalumus;

3)Išanalizuoti šiaurietiško ėjimo nauda žmogaus organizmui.

Apibendrinant galime teigti, kad šiaurietiškas ėjimas yra paprastas ir lengvas būdas įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms stiprinti sveikatą, gerinti savijautą, lavinti aerobinę ištvermę. Šiaurietiško ėjimo technika yra nesudėtinga, galima greitai išmokti bei kas svarbiausia, kad ši sporto šaka yra saugi.

Šiaurietiškas vaikščiojimas. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/siaurietiskas-vaiksciojimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:35