„Siemens“ veiklos analizė


Marketingo referatas. Pramonėje bendrovė „Siemens“ kuria ir diegia integruotas technologijas didesniam produktyvumui, efektyviai energijai ir lankstumui užtikrinti. „Siemens“ infrastruktūros ir miestų sektorius miestams kelia iššūkį efektyviau valdyti infrastruktūrą bei su naujomis technologijomis tausoti aplinką, mažinti kaštus ir didinti žmonių gyvenimo kokybę - kurti tvarų miestą. Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra - tai pagrindinė valstybės institucija, atsakinga už inovacijų politikos įgyvendinimą šalyje. Įvairiuose „Siemens" mokslinių tyrimų padaliniuose dirba daugiau kaip 30 800 mokslininkų, kurie padeda užtikrinti kompanijos lyderio pozicijas ir leidžia klientams pasiūlyti inovatyvius bei efektyvius sprendimus.


„Siemens“ pradėjo savo veiklą Lietuvoje daugiau nei prieš 150 metų. 1854 m. bendrovė „Siemens Halske“ nutiesė pirmąją elektromagnetinio telegrafo liniją, kuri sujungė Lietuvos valstybę su pasauliu.

1853 m. lapkričio 9 d. „Siemens Halske“ su Rusija pasirašė sutartį dėl telegrafo linijos Sankt Peterburgas – Varšuva tiesimo, įrengiant šešias stotis: Gatčine, Pskove, Dinaburge, Kaune, Augustave ir Varšuvoje, vėliau telegrafo linija buvo nutiesta iš Marijampolės iki Prūsijos sienos. Per Rusijos imperijos laikotarpį „Siemens“ Lietuvos teritorijoje dalyvavo elektros jėgainių statyboje, kabelių panaudojime, įrangos tiekime.

1918 m. Lietuvoje buvo įkurta „Siemens“ atstovybė. Lietuvos gamyklos buvo aprūpintos įvairia „Siemens“ įranga. Miestuose buvo statomos elektrinės jėgainės. Kino filmai buvo rodomi su „Siemens“ aparatūra, naudojami „Siemens“ radijo ir telefono aparatai ir t.t. Bet po 1941 m. suirutė ir karo kovos užbaigė bendrovės veiklą Lietuvos teritorijoje.

Daugeliui organizacijų Lietuvoje „Siemens” jau daugiau nei 16 metų diegia modernias technologijas bei padeda įgyvendinti įvairius infrastruktūros modernizavimo projektus.

Tarptautinės kompanijos „Siemens“ pagrindinę veiklą galima suskirstyti į keturis sektorius:

Efektyviai naudodami energiją „Siemens“ produktai ir sprendimai tausoja aplinką. „Siemens“ sukurta produktų projektavimo ir gamybos integravimo IT sistema yra vienintelė pasaulyje galinti pagreitinti gamybos procesą kiekviename vertės grandinės etape, todėl pagreitina produkto pateikimo į rinką laikotarpį iki 50 procentų ir suteikia didesnį konkurencinį pranašumą.

„Siemens“ sveikatos priežiūros sektorius yra didžiausias tiekėjas visame pasaulyje, tiekiantis diagnostikos sistemas, panaudojant informacines technologijas ir sistemų integravimą. „Siemens“  siūlo sprendimus visai sveikatos priežiūros grandinei - nuo prevencijos ir ankstyvo diagnozės nustatymo iki gydymo ir tolesnės priežiūros, taip pat yra lyderis pažangių klausos instrumentų rinkoje.

„Siemens“ infrastruktūros ir miestų sektorius miestams kelia iššūkį efektyviau valdyti infrastruktūrą bei su naujomis technologijomis tausoti aplinką, mažinti kaštus ir didinti žmonių gyvenimo kokybę - kurti tvarų miestą.

Siekdama visapusiškai išnaudoti rinkos potencialą, „Siemens“ supaprastina bendrovės struktūrą. Nuo 2014 m. spalio vietoj šešiolikos bus sudaryti devyni bendrovės padaliniai. Tikimasi, kad šie organizacijos struktūros pokyčiai sumažins biurokratinius procesus, patiriamas išlaidas ir paspartins sprendimų priėmimo procesą. Be to, „Siemens“ atskirai nuo kitų padalinių valdys Sveikatos priežiūros verslą, kas suteiks jam daugiau lankstumo ir palengvins valdymą skirtingų regionų rinkose.

Pagrindinės įmonės „Siemens“ veiklos gairės yra aprašytos verslo etikos vadove, kuris padeda atitikti pripažintų tarptautinių standartų reikalavimus.

Pagrindiniai bendrovės „Siemens“ elgesio taisyklių reikalavimai yra:

„Siemens“ požiūris į verslo partnerius ir trečiąsias šalis remiasi sąžininga konkurencija ir antimonopoliniais įstatymais. Bendrovė imasi visų prevencinių priemonių prieš korupciją ir pinigų plovimą, teikia paramą, labdarą bei rėmimą.

„Siemens“ turtas yra tvarkomas vadovaujantis finansiniu sąžiningumu bei konfidencialumu, o taip pat duomenų ir privatumo apsauga bei informacijos sauga.

„Siemens“  - tai tarptautinis koncernas, turintis 125 padalinius Vokietijoje, bei atstovybes 190 valstybėse. Siemens koncerne dirba daugiau nei 400 000 darbuotojų. Koncerno apyvarta 2008m. siekė 77,327 mlrd. eurų (87,325 mlrd. - 2006 m.; 75,445 mlrd. eurų - 2005 m.), pelnas 2008m. sudarė – 3,033 mlrd. eurų (2006 m. - 2,248 mlrd. eurų – 2005 m.).

Kokybės vadybos sistemos įdiegimas priskiriamas strateginiams „Siemens“ organizacijos sprendimams. Kokybės siekis yra viena iš trijų „Siemens“ vertybių. „Siemens“ kokybės kultūra orientuota į kliento pasitenkinimą. Bendrovė aktyviai siekia palaikyti ryšį su klientais tam, kad būtų užtikrintas aukščiausios kokybės ir patikimumo sprendimų, produktų ir paslaugų, atitinkančių klientų poreikius ir viršijančių jų lūkesčius, tiekimas.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (3706 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • „Siemens“ veiklos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
„Siemens“ veiklos analizė. (2015 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/siemens-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:27