Silberauto Mercedes Benz autoservisas praktikos ataskaita


Inžinerijos praktikos ataskaita.

Įvadas. Važiuoklėje dažniausiai pasitaikantys gedimai. Diagnostinės įrangos paskirts bei technines chrakteristikos. Važiuoklės remonto technologijos. Galinės MB Unimog stabilizatoriaus įvorės remonto technologijos sudarymas. Atliktų darbų kokybės patikrinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Keltuvai yra paplitę visame pasaulyje. Juos gamina įvairios firmos. Europoje labiausiai žinomos yra vokiškos Hofmann, Maha, Nussbaum, Lenhard, Ime – autolift, slift, itališkos – Ravaglioti, Teco, olandų – Autec carlift, ispanų – Istobal ir kitos firmos. Šių firmų gaminami keltuvai yra įvairiausių rūšių ir modelių. Jie pakelia automobilį į 1800 – 2000 mm aukštį, o keliamoji galia svyruoja 2 – 45 t ribose.

Remontuojamo objekto surinkimo brėžinys, veikimo aprašymas, eksplotacijos instrukcijos, schemos, techninės sąlygos, atsarginių ir komplektuojamų dalių katalogai bei kainoraščiai.

Numatomų surinkimo vienetų ir detalių brėžiniai su surinkimo brėžiniais.

Informacija apie galimus naudotų detalių atnaujimo būdus ir įrenginius.

Visus atliktu važiuoklės remonto darbus tikrina remonto skyriaus technikas ar yra teisingai sumontuotos ir pakeistos detalės. Pačio remonto metu yra irgi papildomai žiūrima ar nėra užslėptų gedimų ar metalo nuovargio požymių ir trūkimų. Papildomai yra vėl užvaromas automobilis ant patikros stendo ir judinant atramines lėkštes ant kurių stovi automobilis, matosi ar yra teisingai suremontuota važiuoklė. Žiūrima ar nebuvo praleista kokių nors kitų gedimų. Po testavimo yra atliekamas kontrolinis važiavimas ir yra stebima ar nėra pašalinių garsų važiuojant, ar neatsirado papildomos trinties tarp važiuoklės elementų. Pagal techninių duomenų katalogus yra matuojami leistini nuokrypiai tarp detalių . Po remonto pakeitus detales , tarp jų neturi likti perdidelių laisvumų. Nes kiekvienas per didelis laisvumas pagreitina detalių devėjimasį, ypač kai nėra paisoma keičiamųjų dalių technologijos. Pvz. keičiant šarnyra pažeista apsauginė guma nėra pakeičiama nauja, dėl gumoje esančios skylės patenka nesvarumai , kurie susimaiše su viduje esančiu konsistenciniu tepalų sudaro puikia abrazyvine medžiagą, išgriaužiančią šarnyro paviršių ir kaproninę įvorę. Todėl svarbu ne tik matmenų matavimas , bet ir vizualinis pakeistų dalių , mazgų apžiūrėjimas.

Silberauto Mercedes Benz autoservisas praktikos ataskaita. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/silberauto-mercedes-benz-autoservisas-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:22