"Šildymo meistrai" įmonės veiklos analizė žaidime Kietas riešutas


Ekonomikos projektas.

Įmonės veiklos analizė. Įmonės apibūdinimas ir pagrindiniai tikslai. Įmonės pajėgumas. Rinkodaros sprendimai ir jų veiksmingumo įvertinimas. Pagaminta ir parduota produkcija. Produkto (vieneto) gamybinė ir pilnoji savikaina. Savikainos kitimo priežastys. Pelningumo rodikliai. Įmonės finansinės būklės ir jos veiklos efektyvumo įvertinimo rodikliai ir jų analizė. Literatūros sąrašas. Priedai.


Norint garantuoti įmonės gyvavimą 21 amžiaus sąlygomis, reikia sugebėti įvertinti jos finansinę būklę. Tai svarbiausia įmonės ekonominės veiklos charakteristika, kuri parodo bendrovės konkurencingumą bei bendradarbiavimo potencialą. Atliekant verslo projektų kompiuterizuoto įmonės veiklos modeliavimo praktiką, ugdomi gebėjimai priimti sprendimus, susijusius su gamybos mąstu, darbuotojų ir įrangos skaičiumi bei rinkodaros išlaidomis.

Analizuojant rinkos tyrimus po kiekvienų metų yra galimybė ištaisyti klaidas, padarytas ankstesniais finansiniai metais. Svarbiausia, kad po kiekvieno sprendimo priėmimo yra reali galimybė įvertinti savo įmonės finansinius rezultatus dirbtinai sukurtoje rinkoje bei išanalizuoti padarytas klaidas, stengiantis kiekvienais metais gauti kuo didesnį veiklos rezultatą t.y. pelną.

Pirmųjų metų pradžioje UAB „Šilumos meistrai“ turėjo 4 įrengimus. Buvo pasamdyta 15 darbuotojų. Norint didinti gamybos apimtį buvo nuspręsta nupirkti dar 2 įrengimus, pasamdyti dar 15 darbuotojų ir 4 prekybos atstovus. Įrenginių našumo indeksas siekė 0,67, o įrenginių panaudojimo koeficientas – 1. Šias metais buvo pagaminta 2225 vnt. „Kaitra-150“ katilų.

Antrųjų metų pradžioje įmonė turėjo 6 įrengimus, 30 darbuotojų ir 4 prekybos atstovus. Kadangi, pirmaisiais metais parduota visa produkcija, buvo nuspręsta didinti gamybos apimtį ir nupirkti dar 1 įrengimą bei pasamdyti dar 5 darbuotojus ir 2 prekybos atstovus. Įrenginių našumo indeksas siekė 0,81, o įrenginių panaudojimo koeficientas – 1. Šias metais buvo pagaminta 2864 vnt. „Kaitra-150“ katilų.

Trečiųjų metų pradžioje įmonė turėjo 7 įrengimus, 35 darbuotojus ir 6 prekybos atstovus. Tam, kad įrenginių panaudojimo koeficientas būtų aukščiausias, nuspręsta pasamdyti dar 5 darbuotojs ir 1 prekybos atstovą. Žinant, kad nuo sekančių metų reiks didesnių gamybos pajėgumų, buvo nuspręsta pirkti dar 2 naujus įrenginius. Įrenginių našumo indeksas siekė 0,69, o įrenginių panaudojimo koeficientas – 1. Šias metais buvo pagaminta 3076 vnt. „Kaitra-150“ katilų.

Ketvirtųjų metų pradžioje įmonė turėjo 9 įrengimus, 40 darbuotojų ir 7 prekybos atstovus. Kadangi, nuo ketvirtųjų metų įmonė gamino dviejų rūšių katilus, buvo nuspręsta priimti dar 35 darbuotojus ir 2 prekybos atstovus. Dėl nusidėvėjimo buvo parduota 1 senas įrenginys ir pirktas 1 naujas. Įrenginių našuo indeksas siekė 0,74, o įrenginių panaudojimo koeficientas – 1. Šias metais buvo pagaminta 3166 vnt. „Kaitra-150“ katilų ir 1250 vnt. „Kaitra-200“ katilų.

Penktųjų metų pradžioje įmonė turėjo 9 įrengimus, 75 darbuotojus ir 9 prekybos atstovus. Norint padidinti įrenginių našumo indeksą, dėl nusidėvėjimo buvo nuspręsta parduoti 1 seną įrengimą. Kadangi šiais metais buvo gaminama taip pat daug produkcijos, todėl teko pasamdyti dar 1 prekybos atstovą. Įrenginių našuo indeksas siekė 0,77, o įrenginių panaudojimo koeficientas – 1. Šias metais buvo pagaminta 3019 vnt. „Kaitra-150“ katilų ir 1100 vnt. „Kaitra-200“ katilų.

Šeštųjų metų pradžioje įmonė turėjo 8 įrengimus, 75 darbuotojus ir 10 prekybos atstovų. Norint padidinti įrenginių našumo indeksą, dėl nusidėvėjimo buvo nuspręsta parduoti 1 seną įrengimą. Kadangi šiais metais buvo gaminama mažiau produkcijos, todėl teko atleisti 5 darbuotojus ir pasamdyti dar 1 prekybos atstovą. Įrenginių našumo indeksas siekė 0,68. Šias metais buvo pagaminta 2402 vnt. „Kaitra-150“ katilų ir 950 vnt. „Kaitra-200“ katilų.

Įmonė gamino centrinio šildymo katilus „Kaitra-150“ ir „Kaitra-200“. Šildymo katilai gali būti kūrenamas malkomis, durpėmis ir anglimis. Įmonė „Šilumos meistrai“ prieš nustatydama kainą tyrė rinką ir konkurentus. Kiekvienais metais įmonė pirko informaciją apie rinkos paklausą, įmonės padėtį ir konkurenciją. Išanalizavus šiuos rodiklius buvo nustatomos kainos. Pirmaisis metais katilų pardavimo kaina siekė 1021 eurus, su kiekvienais metais kaina kito, įvertinant rinką ir konkurentus. Ketvirtaisis metais pradėjus gaminti katilus „Kaitra-200“, jų pardavimo kaina siekė 1576 eurus, su kiekvienais metais ji kito.

  • Ekonomika Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (4155 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos projektai
  • Microsoft Word 59 KB
  • "Šildymo meistrai" įmonės veiklos analizė žaidime Kietas riešutas
    10 - 7 balsai (-ų)
"Šildymo meistrai" įmonės veiklos analizė žaidime Kietas riešutas. (2016 m. Birželio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/sildymo-meistrai-imones-veiklos-analize-zaidime-kietas-riesutas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:30