Šiluminių katilų gamyba


Pramonės ir gamybos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės valdymas ir strategija 5 metams. Kainos strategija. Reklamos politika. Marketingo rodiklis. Gamybos rodiklių analizė. Gamyba ir pardavimai. Gaminių savikainos ir pardavimo kainos kitimo analizė. R(r stilius balanso analizė. R(R STILIUS turto, kapitalo bei įsipareigojimų dinamikos analizė. R(R STILIUS pelno (nuostolio) ataskaitų dinamikos bei struktūros analizė. R(r stilius pelningumo analizė. R(R STILIUS mokumo ir įsiskolinimo analizė. Apyvartumas. Išvados.


Dalyvaujant virtualiame kompiuteriniame žaidime ,,Kietas riešutas“ buvo įkurta įmonė ,,R&R stilius“, kuri gamins šiluminius katilus ,,Kaitra 150“ ir ,,Kaitra 200“. Žaidimo metu siekiama susipažinti su įmonės veiklos modeliavimu rinkos sąlygomis.

Tikslas: Gebėti priimti pagrįstus įmonės veiklos vadybinius sprendimus ir analizuoti įmonės veiklos rezultatus.

Šių tikslų buvo siekiama didinant akcinį kapitalą, tikslingai didinant darbininkų ir prekybos atstovų skaičių, investuojant į naujus įrenginius, nustatant protingas šiluminių katilų gamybos apimtis bei pardavimų kainas rinkoje.

Visus 5 įmonės veiklos metus buvo siekiama, kad įrengimų panaudojimo koeficientas būtų lygus 1, kurio buvo siekiama didinant gamybos apimtis. Tam, kad būtų galima didinti gamybos apimtis, buvo perkami papildomas įrengimai, taip pat buvo priimami nauji darbuotojai. Stengėmės pagaminti tik tiek produkcijos kiek galėtume parduoti, kad nereikėtų mokėti už produkcijos sandėliavimą (sandėlyje 2 metais liko73 vnt. neparduotos produkcijos), todėl sekančiais metais buvo priimtas sprendimas mažiau gaminti tam, kad išparduoti likučius.

Kadangi įmonė pradėdama veiklą neturėjo nei vieno prekybos atstovo kasmet iki 5 metų buvo priimama po 2- 3 prekybos atstovus tam, kad būtų parduodama kuo daugiau gaminių.

3 paveiksle pateiktas marketingo rodiklis. Jis nusako kokią dalį rinkoje mūsų įmonė užima t.y. kiek iš 1000 katilų parduotų vartotojams, yra parduoti mūsų. Kadangi konkuravo 3 įmonės mūsų rodiklis yra geras ir augo kiekvienais metais. Tik paskutiniais metais šis rodiklis neženkliai sumažėjo, nes buvo priimtas sprendimas sumažinti reklamos išlaidas.

Gaminių savikainos ir pardavimo kainos kitimo analizė

Pardavimo kaina visus penkerius metus keitėsi nežymiai: 1 metais buvo kiek aukštesnė , o 2 ir 3 – kiek sumažinta, 4 ir 5 metais kainą pakėlėme, nes buvome įsitvirtinę savo pozicijas rinkoje.

Gaminant – Kaitra 200, savikaina labiausiai išaugo 4, 5 metais kai buvo nuspręsta padidinti reklamos išlaidas, o kainą padidinome tik 5 metais

R(R STILIUS turto, kapitalo bei įsipareigojimų dinamikos analizė

Iš 7 paveiksle pavaizduotos nuosavo kapitalo sudedamųjų dalių dinamikos matyti, jog analizuojamu laikotarpiu įmonės akcijinis kapitalas per 5 metus pakito šiek ties daugiau kaip 2 kartus, kai tuo tarpu rezervų straipsnio vertė padidėjo 24 kartus, o nepaskirstytas pelnas 10 kartų

Šiluminių katilų gamyba. (2015 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/siluminiu-katilu-gamyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:28