Šilumvežio šaldymo kamera


Transporto referatas. Šilumvežio 2M62 techninės charakteristikos. Šilumvežio 2M62 šaldytuvas. Radiatoriaus sekcijos techninės charakteristikos. Šilumvežio 2M62 šaldytuvo techninė priežiūra. Kelionės aprašymas Vilnius – Turmantas – Vilnius. Literatūros sąrašas.


Šilumvežis M62 – šešių ašių antro tipo lokomotyvas, gabenantis krovinius ir pervežantis keleivius. Sukurtas 1965 metais ir gaminamas Lugansko lokomotyvų gamybos gamykloje.

Dviejų sekcijų lokomotyvas 2M62 su viena kabina kiekvienoje sekcijoje yra pagamintas iš vienos sekcijos dviejų kabinų lokomotyvo M62 ir skirtas krovinių gabenimui. Šilumvežio kiekviena sekcija esant poreikiui gali veikti kaip nepriklausomas lokomotyvas. Abiejų sekcijų galinės kabinos perdarytos į pereinamąjį prieangį ir iš jų pašalinta visa įranga. Kurdami lokomotyvą 2M62, pagrindinis tikslas buvo padidinti jo pajėgumą, tuo pačiu užtikrinant kuo didesnį suderinamumą su šilumvežiu M62. Bendras suderinamumo laipsnis šilumvežiui 2M62 sudaro 92%.

Šilumvežio 2M62 techninės charakteristikos:

Dyzelinio variklio galingumas: 2 x 1470 kW;

Dyzelis: 14D40;

Parangos medžiagų kiekiai: degalų 2 x 3900 kg, smėlio 2 x 600 kg, tepalo 2 x 800 kg,

vandens 2 x 950 kg.

Šilumvežis susideda iš dyzelinio variklio, generatoriaus, kuro sistemos, alyvos sistemos, vandens sistemos, turi aušinimo įrenginius, elektros įrengimus, elektros aparatus, stabdžių sistemą. Taip pat šilumvežių darbui reikalingi pagalbiniai elektros varikliai, pagalbiniai mechanizmai ir pagalbinės mašinos.

Aušinimo įrenginys susideda iš šaldytuvo, iš radiatorių sekcijų blokų, iš šoninių ir viršutinių žaliuzių su pavaromis, iš šilumos keitiklio, iš vėdintuvo su hidrauline pavara nuo dyzelinio variklio, iš vandens ir tepalų temperatūros reguliavimo automatinės sistemos. Aušinimo įrenginys užtikrina dyzelinio variklio normalias darbo sąlygas esant oro temperatūrai nuo minus 50 0C iki plius 40 0C.

Šaldytuvas yra viena iš kėbulo sudedamųjų dalių, esantis tarp dyzelinio variklio patalpos ir pereinamojo tambūro. Šaldytuvo šoninių sienų angose įrengtos reguliuojamosios žaliuzės 2. Prie šaldytuvo priekinės ir galinės sienos ir prie jo pasvirusių sienų 20 arkų privirinta horizontali sija 18, kuri naudojama kaip vėdintuvo rato 12 pakulnio 16 atrama. Pakulnis uždarytas pasipriešinimo mechanizmu 17. Į šaldytuvo viršų įvirintas difuzorius 15 su rėmu, kuris skirtas tvirtinti viršutines žaliuzes 14. Difuzoriaus ritinėje dalyje yra keturios recirkuliacinės angelės 13 su dangčiais, pritvirtinančiais prie difuzoriaus varžtais. Angelių dangčiai žiemos metu nuimami, dėl to iš radiatoriaus sekcijų sušildyto oro dalis vėl grįžta į sekcijas ir neleidžia joms persišaldyti. Ant pasvirusios dangčio dalies padarytos keturios angos (po dvi iš kiekvienos šaldytuvo pusės) su nereguliuojamomis žaliuzėmis 6, po kuriomis yra tinklinių filtrų kasėtės. Per šitas žaliuzes ir šituos filtrus išorinis oras prasiskverbia į šilumvežio kėbulą ir tai apriboja persikaitinimą dyzelinio variklio patalpoje, siurbiant iš jos orą dyzelio darbui ir elektrinių traukos mašinų aušinimui.

  • Transportas Referatai
  • 2015 m.
  • 15 puslapių (2765 žodžiai)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 1086 KB
  • Šilumvežio šaldymo kamera
    10 - 8 balsai (-ų)
Šilumvežio šaldymo kamera. (2015 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/silumvezio-saldymo-kamera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:03