Šilumvežių rėmai ir kėbulai


Silumveziai. Silumvezis siemens. Siemens silumveziai. Šilumvežis čme. Lietuvoje eksploatuojami silumveziai ir ju tipai. Šilumvežių klasifikavimas. Šilumvežis siemens er 20 cf. Traukinys su kėbulu. Šilumvežio er20 charakteristika. Kas yra silumvezis.

Transporto referatas. Įvadas. Šilumvežių rėmų ir kėbulų paskirtis, tipai ir jų klasifikacija. Šilumvežių rėmų ir kėbulų sandara ir pagrindiniai konstrukciniai elementai. Šilumvežių rėmų ir kėbulų veikimo principas. Šilumvežių rėmų ir kėbulų palyginimas. Pagrindiniai privalumai ir trūkumai. Mašinisto kabinos įrengimas. Išvados. Literatūra. Geležinkelio transportas yra ekonomiškiausias būdas pervežti žmones ir sunkius krovinius,be to oro tarša yra santykinai maža(sudaro tik apie. % visų transporto priemonių taršos), todėl pastaruoju metu jis įgyja vis didesnę reikšmę ne tik lietuvos, bet ir pasaulio mastu.


Geležinkelio transportas yra ekonomiškiausias būdas pervežti žmones ir sunkius krovinius,be to oro tarša yra santykinai maža(sudaro tik apie 3% visų transporto priemonių taršos), todėl pastaruoju metu jis įgyja vis didesnę reikšmę ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio mastu. Geležinkelio pirmtakas buvo maždaug 2245 m. Pr. Kr. Babilonijoje nutiestos paprastos vėžės: akmens luituose iškalti grioveliai. Vėliau anglies prikrautus vagonėlius arkliai traukdavo primityviais mediniais bėgiais, kol xix a. Pradžioje buvo išrastas garvežys. Vėliau buvo sukurtas elektrinis vagonas.

Lietuvos geležinkelis turi senas tradicijas. Pirmasis nepriklausomos Lietuvos traukinys iš kaišiadorių į radviliškį pajudėjo 1919m. Liepos 7d. Po metų geležinkelis tapo pelningas ir pasiekė europos lygį. Geležinkelis teikė beveik visas pašto paslaugas (vežiojo laiškus, nedidelius siuntinius).

Labai svarbią vietą visoje geležinkelio sistemoje užima traukos riedmenys-lokomotyvai. Jiems tenka daugiau kaip trečdalis visų geležinkelio eksploatacijos išlšiuolaikinis prekinis traukinys, traukiamas dyzelinio lokomotyvo arba elektrovežio, pakeičia daugiau kaip 50-ies sunkvežimių darbą, o greitieji keleiviniai traukiniai perveža tiek pat žmonių kiek 200 lengvųjų automobilių.

Traukinį sudaro lokomotyvas (varančioji mašina) ir jo traukiami riedmenys (keleiviniai arba prekiniai vagonai).

Traukiniui varyti garvežyje buvo naudojama garo mašina, elektriniame traukinyje – elektros variklis, o šilumvežyje – dyzelinis vidaus degimo variklis.

Lietuvoje pirmasis geležinkelis nutiestas 1861 m. – tai buvo kelio sankt peterburgas – varšuva ruožas nuo Kauno iki virbalio.

Lietuvoje eksploatuojami lokomotyvai yra šilumvežiai, kurių pagrindinė jėgainė yra dyzelinis variklis. Iki 2007 m. Buvo naudojami rusijoje (m62, tep, tem), čekijoje (čme), latvijoje (dr1a) ir vengrijoje (d, d1) pagaminti lokomotyvai. Nuo 2007 m. Lietuvoje pradėtas atnaujinti lokomotyvų parkas – įsigyti nauji 34 siemens eurorunner er20 cf lokomotyvai. Kol kas tai galingiausias ir sunkiausias dyzelinis lokomotyvas europoje.

Taigi, iš pradžių bėgiai buvo akmeniniai, vėliau – mediniai, dar vėliau – špižiniai, dabar bėgiai gaminami iš plieno. Tokiu būdu sudaromas paviršius užtikrina mažą pasipriešinimą eismui važiuojant horizontaliais plotais. Todėl galima pervežti labai didelius svorius, panaudojant palyginus nedideles traukos jėgas.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (2557 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 2481 KB
  • Šilumvežių rėmai ir kėbulai
    10 - 1 balsai (-ų)
Šilumvežių rėmai ir kėbulai. (2011 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/silumveziu-remai-ir-kebulai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:02