Šilumvežių variklių aušinimo sistemos siurbliai


Inžinerijos referatas. Įvadas. Agregato arba sistemos paskirtis, tipai, klasifikacija. Agregato arba sistemos sandara, pagrindiniai elementai. Agregato arba sistemos veikimo principas, konstrukciniai elementai. Atskiru agregatų arba sistemų tipų palyginimas įvertinant teigiamas arba neigiamas savybes. Racionalios agregato arba sistemos pasiūlymas vadovaujantis atlikta analizę. Išvados. Literatūra.


Įvadas

Šio savarankiško darbo tikslas yra susipažinti su lokomotyvų aušinimo sistemą, jos siurbliais, jų veikimo principais, paskirtimi, tipais, konstrukciniais ypatumais.

Įvadinėje dalyje norėčiau šiek tiek daugiau papasakoti apie pačius šilumvežius.

Lietuva, turi gana tankų geležinkelių tinklą, tai yra geras sąlygas plėtoti krovinių ir keleivių pervežimus. Šiuos tikslus padeda įgyvendinti geras, šuolaikinis riedmenų parkas.

Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą daugausia sudaro 1520 mm (4 7/8 pėdos) pločio geležinkelio linijos ir standartinių vėžių (1435 mm) geležinkelio linijos.

Visi šilumvežiai yra autonominiai lokomotyvai ir klasifikuojami pagal šiuos požymius:

1.Darbo paskirtį – prekiniai, keleiviniai, manevriniai.

2.Pavaros tipą – elektrinė, hidraulinė, mechaninė.

3.Ekipažo tipą – vežimėliniai ir standaus rėmo.

4.Aušinę charakteristiką, kuri nusako ašių skaičių ir jų išdėstymą.

  • Inžinerija Referatai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2168 žodžiai)
  • Universitetas
  • Inžinerijos referatai
  • Microsoft Word 1815 KB
  • Šilumvežių variklių aušinimo sistemos siurbliai
    10 - 2 balsai (-ų)
Šilumvežių variklių aušinimo sistemos siurbliai. (2014 m. Spalio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/silumveziu-varikliu-ausinimo-sistemos-siurbliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:44